صادق خرازی مشاور رئیس‌دولت اصلاحات در گفت‌وگویی با روزنامه آرمان عنوان کرده است: اصلاح‌طلبان از اشتباهات و اختلافات گذشته درس بگیرند. اصلاحات، اشتباهات زیادی داشته و همین امر ایجاب می‌کند اصلاحات را از نو و مجددا تعریف کنیم و بر این باورم که بزرگان اصلاحات باید تعریف مجددی از نقش‌آفرینی اصلاحات ارائه کنند و این نقش‌آفرینی در برهه جدید باید کمک‌کننده به رئیس‌جمهور، دولت و دولتمردان باشد. وی در پاسخ به این پرسش که چرا اصلاح‌طلبان باید به آقای روحانی کمک کنند، در حالی که رئیس‌‌جمهور خود را در قالب هیچ ‌یک از تعاریف موجود سیاسی کشور نمی‌گنجاند، تصریح کرد: شاید بین اصلاحات و آقای روحانی تعارض دیدگاه و اختلاف دیدگاه داشته باشد، اما این تعارض و اختلاف در طرح مباحث است و ما می‌توانیم در اصل و اصول به یک تعریف و جمع‌بندی جدید برسیم.
کد خبر: ۶۹۸۵۹۱

انجمن صنفی با نام جدید می‌آید

پس از آن‌که به‌دلایل محدودیت قانونی، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران نتوانست مجوز لازم برای بازگشایی را اخذ کند، حالا حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور با تاکید بر لزوم به رسمیت شناختن وجود یک تشکل صنفی قدرتمند برای روزنامه‌نگاران از سوی دولت، از احتمال بازگشایی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران با عنوانی جدید خبر داده است. او به ایسنا گفته که معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد این موضوع را در اولویت کاری خود قرار داده است که از تشکیل نظام صنفی مطبوعاتی کشور حمایت کند.

شریعتمداری: تکمیل برخی مصوبات دولت قبل، 22 سال زمان می‌برد

محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: تکمیل برخی مصوبات سفرهای دولت‌های نهم و دهم در استان‌های مختلف کشور حدود 22 سال زمان نیاز دارد. به گزارش ایرنا، شریعتمداری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جنس مشکلات این دولت با مشکلات دیگر دولت‌هاتفاوت فراوانی دارد.

انتقاد ناطق‌نوری نسبت به تحریف خاطراتش

ناطق‌نوری در گفت‌وگویی با خبرآنلاین، به آنچه تحریف خاطرات خود خوانده واکنش نشان داد. او با اشاره به ماجرای استیضاحش در مجلس (در زمانی که وزارت کشور را عهده‌دار بود) و تهدید ناطق‌نوری به اعلام اسامی نماینده‌های سفارش‌کننده برای دریافت زمین، گفت: شیطنت این است که گفتند آقای هاشمی از من خواسته بودند که این لیست را نخوانم؛ در صورتی که ماجرا این‌طور نبود. من در آن جلسه استیضاح خطاب به نماینده‌ها گفتم که عده‌ای از شما هم کسانی را معرفی کرده‌اید، می‌خواهید اسامی این عده را برای شما بخوانم؟ ... سر و صدا بلند شد... در نهایت آقای هاشمی گفتند در اختیار خود آقای وزیر است ... بنده هم ترجیح دادم فضا متشنج‌تر نشود و بالاخره نخواندم. گفتنی است؛ این خاطره مربوط به 31 سال قبل، وقتی حاشیه‌ساز شد که روزنامه کیهان روز گذشته با اشاره به روایتی از آن، از سخنان شب قدر ناطق‌نوری انتقاد کرده بود.

بیانیه آیپک درباره تمدید مذاکرات هسته‌ای

کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک)، در بیانیه‌ای درخصوص تمدید مهلت مذاکرات هسته‌ای ایران و 5+1 نوشت: ما نگرانیم که ایران به جای هماهنگی و پیروی از قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل، از مهلت تعیین شده برای از بین بردن ائتلاف بین‌المللی و تقویت برنامه تسلیحات هسته‌ای خود استفاده کند. به گزارش فارس و به نقل از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، آیپک تاکید کرد: افزایش فشار برای هرگونه چشم‌انداز منطقی رسیدن به یک توافق خوب (با ایران) مهم و حیاتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها