عدنان ابو عامر کارشناس امور اسرائیل در تحلیلی در صفحه شخصی خود در فیسبوک به تشریح دلایل ترس اسراییل از حمله زمینی به غزه پرداخت.
کد خبر: ۶۹۷۳۳۷
پنج علت هراس صهیونیست ها از عملیات گسترده زمینی

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری فلسطین الان ، این کارشناس فلسطینی نوشت: نخستین خطری که ارتش اسرائیل از آن هراس دارد آن است که به سربازان اسرائیلی زمانی که به محله های مسکونی نزدیک می شوند با بمب ، مواد منفجره و عملیات شهادت طلبانه حمله شود.

ابو عامر گفت: دومین خطر آن است که نیروهای پیاده نظام باید در مکان مشخصی مستقر شوند و جای ثابتی داشته باشند که حماس نیز زمینها را بمب گذاری و مین گذاری کرده و برخی خانه ها را بمب گذاری کرده است.

وی افزود: علت دیگر آن است که تانکها و نفربرها با موشکهای ضد زره هدف قرار می گیرند که به وارد آمدن تلفات در میان ارتش اسرائیل منجر می شود.

خطر دیگر درباره نحوه تعامل با جنگجویان است تا به کشته شدن شمار بیشتری از غیر نظامیان منجر نشود، زیرا باعث واکنش های گسترده علیه اسرائیل در محافل بین المللی و سازمان ملل متحد است.

ابو عامر تأکید کرد اسرائیل در حالی وارد نبرد زمینی شده که از نظر گزارشهای اطلاعاتی نیز وضع خوبی ندارد و نمی داند در غزه به ویژه در زیر زمین چه می گذرد و نشانه هایی از کاهش قدرت نظامی حماس نیز وجود ندارد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها