سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در تهاجم زمینی وحشیانه علیه باریکه غزه را شدیدا محکوم کرد و گفت: تجاوز زمینی به باریکه غزه نشانه استیصال رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین است.
کد خبر: ۶۹۷۱۰۹
تجاوز زمینی به غزه نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است

به گزارش اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امورخارجه، مرضیه افخم افزود: این تجاوز صفحه دیگری بر جنایات و اقدامات ضد انسانی صهیونیست ها افزوده است.

وی ادامه داد: عملیات نظامی صهیونیست ها علیه مردم محاصره شده در غزه در حالی است که دسترسی ها و امکانات اولیه انسانی و بهداشتی و درمانی آنها از سوی صهیونیست ها قطع شده با جنایت جنگی قابل مقایسه است و کاملا بدیهی است که تهاجم زمینی صهیونیست ها به غزه در نبود اراده نهادهای بین المللی در قبال مسوولیت های خطیر آنان برای حمایت از مردم فلسطین زمینه بروز یافته است.

سخنگوی وزارت امورخارجه با بیان اینکه اقدامات متقابل گروههای مقاومت فلسطینی در چارچوب دفاع مشروع از مردم محاصره شده غزه در برابر تهاجم همه جانبه ماشین نظامی رژیم صهیونیستی قابل ارزیابی است، گفت: اقدام عملی جامعه جهانی برای توقف مظلوم نمایی رژیم صهیونیستی و جلوگیری از کشته شدن زنان و کودکان بی دفاع در غزه ضروری است.

افخم اظهار داشت: افکار عمومی جهانی امروز انتظار دارد نهادهای بین المللی و منطقه ای و کشورهای مستقل درکنار گروههای بشردوست و حامی حقوق بشر در سراسر جهان ابزارها و سازوکارهای خود را برای حمایت فوری از مردم محاصره شده در باریکه غزه و جلوگیری از کشتار انسانی در غزه بکار گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها