جدیدترین اظهارات کروش بعد از بازگشت به تهران

جادوگر نیستم؛ آرزو دارم در ایران بمانم

پس از موضع‌گیری رسایی و جلسه وزیر با اعضای اتحادیه فوتبال

احتمال تمدید قرارداد کروش کاهش یافت

به موازات حضور چند تن از مربیان فوتبال کشورمان در مجلس شورای اسلامی جهت ارایه توضیحات درخصوص فدراسیون فوتبال و کروش ، رییس اتحادیه فوتبال و چند تن از دیگر مربیان فوتبال هم به دیدار وزیر ورزش رفتند. به دنبال این اتفاقات به نظر می‌رسد ظرف چند وقت آینده فوتبال ایران با یک خانه‌تکانی اساسی در حوزه مدیریت مواجه شود.
کد خبر: ۶۹۶۶۸۰
احتمال تمدید قرارداد کروش کاهش یافت

به گزارش جام جم ورزشی، محتوای این جلسات به سمتی پیش رفته که به نظر می‌رسد مجلس و وزارت ورزش در یک جبهه قرار گرفته‌اند و فدراسیون فوتبال و کفاشیان در سوی دیگر. منابع نزدیک به وزیر ورزش از نارضایتی وزیر خبر می‌دهند و حتی از وزیر ورزش نقل می‌کنند که گفته کفاشیان هیچ چیزی از مدیریت نمی‌داند!

از همین روی شنیده می‌شود احتمال تمدید قرارداد کروش بار دیگر برخلاف روزهای اخیر کاهش پیدا کرده. البته این موضوع تنها به تمدید قرارداد کی‌روش منتهی نمی‌شود بلکه احتمال تغییرات در فدراسیون فوتبال هم نسبت به قبل هم شدت بیشتری پیدا کرده است. با اینکه از جلسه خصوصی اعضای اتحادیه فوتبال با گودرزی، هیچ مطلبی به بیرون درز پیدا نکرده، اما شنیده می‌شود وزیر به دلیل نارضایتی از عملکرد کفاشیان این جلسه را برگزار کرده است.(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها