جام جم نوا: دو ماه قبل جشنی با حضور تعداد زیادی از ایتام برگزار شد و در آن از طریق فرم‌هایی، علایق و آرزوهای آنها -و نه نیازهایشان- پرسیده شد. این کودکان نمی‌دانستند که قرار است از آن فرم‌ها چه استفاده‌ای صورت بگیرد. اکنون در ماه رمضان و با همراهی چهره‌های سرشناس، در قالب برنامه «جشن رمضان» که برای هجدهمین سال برگزار می‌شود، آن برگه‌ها در پاکت‌هایی قرار گرفته‌اند. میهمان برنامه از میان پاکت‌ها یکی را انتخاب کرده و روز بعد با همراهی تیم تولید برنامه، برای برآورده کردن آرزوی آن کودک اقدام می‌کند.
کد خبر: ۶۹۶۱۱۷
رضا یزدانی آرزوی این دختر را برآورده کرد/تصاویر

پاکتی که رضا یزدانی در برنامه شنبه شب جشن رمضان برداشت، حاوی آرزوی دختر بچه‌ی شش‌ساله‌ای به نام «فاطمه» بود. دختری که آرزویش داشتن یک عروسک بود و اینکه در منزل‌شان تلویزیون داشته باشند. او همچنین از خدا خواسته بود که برادر کوچکش دوچرخه داشته باشد.
صبح روز یکشنبه 22 تیرماه، رضا یزدانی همراه با گروه مستندسازی «جشن رمضان»، پس از حضور در بازار و خرید یک دستگاه تلویزیون و یک عروسک، راهی منزل «فاطمه» شد تا آرزویش را برآورده کند.
او که بسیار تحت تأثیر قرار گرفته بود، اظهار داشت: «حس بسیار خوب و عجیبی دارم. خدا را شکر می‌کنم که در جایگاهی هستم که می‌توانم چنین حرکت مثبتی انجام دهم. قطعاً همکاران دیگر من هم در امور این‌چنینی فعال خواهند بود و این حس خوب را تجربه خواهند کرد. امروز حس می‌کنم بیش از آنکه آن دو کودک خوشحال باشند و حال‌شان خوب باشد، این حرکت روی من اثر گذاشته و حالم را خوب کرده است. این روزها به چنین حسی نیاز داشتم.»
یزدانی که سابقه حضور در چندین فعالیت اجتماعی را در کارنامه خود دارد، در بخشی از این برنامه گفته بود: «دیروز خبرنگاری با من تماس گرفت و حواشی سفرمان به برزیل را جویا شد. به او گفتم که پرداختن به آن سفر کافی است.» او در جواب گفت: «دیروز یکی از همکاران‌تان نارنجکی وسط ماجرا انداخته است!» تعجب کردم و گفتم: «در شرایطی که در غزه کودکان مظلوم فلسطینی با تفنگ و موشک و نارنجک درگیر هستند، پرداختن به حاشیه مسائل این‌چنینی آن هم تا این حد، چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟ گاهی مسائل دورمان باعث می‌شود از بسیاری وظایف و عواطف انسانی غافل شویم.»
در «جشن رمضان» تاکنون چهره‌هایی چون جمشید مشایخی، احمدرضا عابدزاده، امیر قلعه‌نویی، مجید مظفری، فرهاد آییش، بهنوش بختیاری، حمید سوریان، عادل غلامی و... حضور پیدا کرده‌اند. این برنامه به تهیه‌کنندگی «سید کاظم احمدزاده» و با اجرای وی و «هومن حاجی‌عبداللهی» و با کارگردانی هنری «مجید پیرایش»، هر شب ساعت 21:45 به صورت زنده روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
۰
۰
پس برای داداشش چرا چرخ نخریدن تا تمام آرزوهاش براورده شده باشه آخه پسره خیلی مظلوم نگاه میكنه

نیازمندی ها