مدافع کلیدی تیم ملی فوتبال برزیل آن طور که پیش‌بینی می‌شد نتوانست در خدمت تیم ملی باشد و در نهایت شاهد تحقیر و نابودی فوتبال کشورش در جام بیستم بود، جامی که بسیاری به دلیل میزبانی برزیل منتظر قهرمانی این تیم در آن بودند، اما تحقیر و نابودی‌اش را تماشا کردند.
کد خبر: ۶۹۵۵۴۸

تیاگو سیلوا درباره وضع برزیل در پایان دیدار رده‌بندی گفت: احساس بسیار بدی دارم. حتی نمی‌دانم که چه بگویم. عالی بازی کردیم، اما امروز روز ما نبود. همیشه گل خوردن پس از دو دقیقه از شروع مسابقه کار را بسیار سخت می‌کند. فرصت‌هایی داشتیم، اما نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم. هلند البته عالی کار کرد و در سطح تاکتیکی مقابل این تیم خوب، حرفی برای گفتن نداشتیم، هر نقشه‌ای که می‌کشیدیم بلافاصله و براحتی مهار می‌شد و به معنای واقعی مقابل هلند تسلیم شده بودیم. دو خاطره تلخ مقابل آلمان و هلند رقم خورد و تا سال‌های سال از ذهن مردم برزیل پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه مقابل مردم برزیل شرمنده شدیم، همه خشمگین هستند و شنیده‌ام که اعتراضات مردمی که به احترام تیم ملی کاهش یافته بود دوباره از سر گرفته شده و این نگران‌کننده و دلهره‌آور است. ما نتوانستیم کاری برای فوتبال برزیل و این مردم بکنیم، حداقل مردم مراقب فوتبال برزیل باشند. وی افزود: هیچ بازیکنی کوچک‌ترین کم‌کاری نداشت، متاسفانه باز هم شرمنده مردم شدیم و امشب را با درد و غم به صبح می‌رسانیم.

تیاگو سیلوا که با خطای خود مسبب پنالتی و گل اول هلند بود، تصریح کرد: کابوس تحقیر برابر آلمان و اکنون هم شکست تلخ برابر هلند، باورم نمی‌شود، ما به تاریخ فوتبال برزیل خیانت کرده‌ایم و امیدوارم آیندگان ما را ببخشند. باور کنید هر چه در توانمان بود هزینه کردیم و هیچ بازیکنی کوچک‌ترین کم‌کاری نداشت، قدرت آلمان و هلند از فوتبال ما بیشتر بود، همین. حتی به خود اجازه نمی‌دهم درباره مردم حرف بزنم، مردمی که خشمگین هستند و حق دارند، اما از مردم خواهش می‌کنم خشم خود را کنترل کنند، آبروی برزیل در خطر است و باید دیدار فینال با سربلندی و در امنیت کامل برگزار شود.

سیلوا خاطر نشان کرد: این طور تمام‌شدن جام، حق برزیل نبود، حق تیم برزیل نبود که جام جهانی این‌طور برایش به پایان برسد. واقعا احساس ناامیدی دارم. من شب گذشته را نخوابیدم و معتقدم که این طور تمام‌شدن جام جهانی حق ما نبود و به همین دلیل از مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم، مردمی که ما را بخوبی حمایت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها