مردی که در پی اختلاف با هم‌روستایی‌اش، او را با شلیک گلوله از پای در آورده و فرد دیگری را نیز زخمی کرده و تحت تعقیب پلیس شهرستان ملایر بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۵۱۱۵

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به جام‌جم گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری میان چند نفر در روستای حریم‌آباد خبرداد. ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند، دو مرد بر اثر شلیک گلوله بشدت زخمی شده‌اند.

سرهنگ شعبان ترک‌نیا افزود: مصدومان به بیمارستان منتقل شدند، اما ساعاتی بعد یکی از آنها به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرا، پیکر وی به پزشکی قانونی منتقل شد و پس از تشکیل پرونده، کار آگاهان جنایی برای شناسایی هویت قاتل فراری به تحقیق از روستاییان پرداختند که هویت وی به دست آمد و او تحت تعقیب قرار گرفت.

وی یادآور شد: در ادامه کارآگاهان متوجه شدند قاتل خانه‌اش را ترک کرده و به حومه روستا گریخته است. بنابراین به جستجویشان ادامه دادند و رد او را پیدا کردند و با ورود به مخفیگاه متهم، وی دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی اظهارت متناقضی بیان کرد تا این که در مواجهه حضوری با شاهدان حادثه بناچار اعتراف کرد و گفت از مدتی پیش من با مقتول و دوستش در روستا بر سر مسائلی اختلاف پیدا کرده بودم.

روز حادثه به بهانه پایان دادن به این اختلاف با سلاح به محل ملاقات رفتم و با بالا گرفتن مشاجره‌مان، به آن دو شلیک کرده و باعث مرگ یکی از آنها شدم.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد. گزارش خبرنگار ما حاکی است، وضع دیگر مصدوم حادثه نیز از سوی مسئولان بیمارستان وخیم گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها