بازیکنان تیم ‌ملی‌ فوتبال ایران منتظرند تا حواله پاداش 5000 دلاری خود را در فدراسیون فوتبال نقد کنند. این 5000 دلار که البته هنوز هم تبدیل به اسکناس نشده بابت نمایش خوب تیم‌ملی‌ در دو بازی آرژانتین و نیجریه به بازیکنان تقدیم شده است. به نظر می‌رسد بجز این پول تیم‌ ملی‌ در مراسم تجلیلی که بزودی برگزار می‌شود هدایای ویژه‌ای هم دریافت کنند. بازیکنان تیم‌ ملی‌ در جام‌جهانی نسبت به دریافت حق خود از پاداش صعود تیم ‌ملی‌ به‌جام‌جهانی معترض بودند، اما بعید به نظر می‌رسد که آنها از این اعتراض به نتیجه خاصی برسند.
کد خبر: ۶۹۲۳۳۷

ابراز تأسف ستاره‌های NBA از مصدومیت نیمار

ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا از شنیدن خبر مصدومیت نیمار، بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل مقابل کلمبیا و این‌که او از ادامه حضور در جام‌جهانی بازماند، ابراز تأسف کردند. کوبی برایانت، فوق‌ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس‌لیکرز که علاقه خاصی هم به باشگاه بارسلونا دارد در این باره گفته است: مصدوم شدن نیمار از نوع وحشتناکش بود. این نوع مصدومیت، نمونه بارز بی‌کلاسی یک تورنمنت است. لبران جیمز، بهترین بسکتبالیست حال‌حاضر جهان نیز با ابراز تأسف از مصدومیت نیمار اظهار کرد: از شنیدن خبر مصدومیت نیمار واقعا متأسف و ناراحتم. او بازیکن خارق‌العاده‌ای است و امیدوارم زودتر سلامتی خود را به دست آورد.

ابتکار آلمانی‌ها

بازیکنان تیم ملی آلمان در جام‌جهانی برزیل با شیوه‌ای جدید خود را در بازی با فرانسه خنک کردند. تیم ملی فوتبال آلمان موفق شد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی برابر فرانسه به برتری برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. پیش از شروع این مسابقه به هر بازیکنی که در ترکیب اصلی بود یک تشت آب یخ داده شد تا دمای بدن خود را پایین بیاورد. این تشت‌ها در رختکن و مقابل لباس بازیکنان قرار داده شده بود.

والبوئنا: آلمان شانس آورد

متیو والبوئنا هافبک تیم ملی فرانسه در مورد بازی تیمش مقابل آلمان گفت: «تجربه خوبی در جام‌جهانی کسب کردیم، اما از این ناراحتیم که زمانی از جام کنار رفتیم که خوب بازی می‌کردیم. فکر می‌کنم دلیل شکست ما نداشتن قدرت خط حمله در این دیدار بود. آلمان شانس‌های زیادی نداشت اما حداقل کاری که انجام دادند این بود که یکی از شانس‌هایشان را بدل به گل کردند. خیلی ناراحت هستیم، زیرا می‌دانستیم که می‌توانیم به مراحل بالاتر راه پیدا کنیم. همه کار کردیم، اما فکر می‌کنم کافی نبود.»

حمله نامزد نصری به دشان

حذف تیم ملی فوتبال فرانسه باعث شد تا نامزد سمیر نصری یک‌بار دیگر به انتقاد از دیدیه دشان بپردازد. «آنا آتنه» پیش از مسابقات جام‌جهانی بیستم در کشور برزیل از طریق صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی حملات زیادی به دیدیه دشان، مربی خروس‌های آبی (فرانسه) کرد و حتی دشنام نیز داد. علت این امر انتخاب نکردن نصری توسط مسئول فنی تیم ملی بود. بعد از آن‌که فرانسه یک بر صفر مغلوب آلمان شد و از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند، آنا آتنه پس از چند هفته لب به سخن گشود و خطاب به دشان نوشت:‌ خسته نباشید! این هم از بازیکنان با کلاسی که می‌گفتید و حرفش را می‌زدید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها