با به نیمه رسیدن رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال ، کاربران اینترنتی مراقب ایمیل‌ها و اسپم‌هایی با موضوع جام‌جهانی، باشند. رئیس پلیس فتای خوزستان با هشدار در این زمینه گفت: با توجه به برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال و تب و تاب این رقابت‌ها، شرط‌بندی‌هایی در فضای مجازی از سوی برخی سایت‌ها ترتیب داده شده که کاربران نباید فریب آنها را بخورند.
کد خبر: ۶۹۰۵۴۱

سرهنگ سعید شعبان افزود: همچنین برخی سایت‌ها به تبلیغ اپلیکشین‌های پخش مستقیم مسابقات جام‌جهانی اقدام می‌کنند که بعضا این برنامه‌های کاربردی حاوی بدافزار هستند و در صورت فعال شدن سیستم یا گوشی همراه، بدافزار نیز فعال شده و اقدام به سرقت اطلاعات می‌کند.

رئیس پلیس فتای خوزستان همچنین به تبلیغ تورهای گردشگری در برخی سایت‌ها اشاره کرد و گفت: هر سایت خرید یا ارائه‌ کننده، خدمات باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد؛ این نماد در گوشه سمت راست سایت قرار دارد.

وی تصریح کرد: سایت‌هایی که به تبلیغ تورهای گردشگری اقدام می‌کنند و همچنین این تورها باید مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری داشته باشند؛ در غیر این صورت کاربران فضای مجازی دقت لازم را در گرفتن خدمات از این گونه سایت‌ها به کار برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها