منصور ابراهیم‌زاده سرمربی پیکان که تیمش در شهرستان «نیر» استان اردبیل تمرینات آمادگی خود را می‌گذراند، گفت: «هر وقت ما در کارمان ثبات داشته‌ایم و شاهد تغییرات کمی بودیم موفق شده‌ایم، کارلوس کرش 2.5 سال است که در ایران کار کرده و با فوتبال و فرهنگ ایران آشنا شده و اگر به کار خود ادامه دهد، می‌توانیم شاهد تاثیر کارش در جام ملت‌های آسیا باشیم. به هر دلیل اگر با کرش به توافق نرسیم در فرصت کوتاهی که برای مسابقات جام ملت‌ها باقی مانده است، اگر از مربی ایرانی استفاده شود بهتر است.»
کد خبر: ۶۹۰۴۷۵

ابراهیم‌زاده درباره بازی‌های تیم ملی در برزیل گفت: «به اهدافی که در زمینه دفاعی داشتیم، رسیده و در این بخش خوب عمل کردیم و بچه‌ها با کارکرد خوب خود نیجریه را از کار انداخته و در برابر آرژانتین نیز بازی خوبی انجام دادند. با این همه، چهره واقعی فوتبال ما تیمی بود که در برابر بوسنی ظاهر شد، این بازی تمام معیار فوتبال ما بود، چون هم دفاع و هم حمله کردیم، در این بازی کارمان سخت‌تر بود و به همین دلیل نتیجه را واگذار کردیم. ما در برزیل در کار دفاع موفق بودیم و تیم ‌اکنون انسجام خوبی دارد و از این پس باید در کار حمله بیشتر کارکنیم.»

استقبال گرم از تیم ملی شیلی

اعضای تیم شیلی پس از باخت در ضربات پنالتی از برزیل، به کشورشان بازگشتند. در این حال مطبوعات این کشور آمریکای‌ لاتین با وجود حذف از جام به حمایت کامل از تیم ملی‌شان پرداختند. روزنامه ال‌گرافیکو نوشت: شما بازیکنان، مایه مباهات شیلی هستید. تک‌تک شما بازیکنان فرزندان برومند شیلی به شمار می‌آیید. به وجودتان افتخار می‌کنیم. روزنامه ال‌تکارا نیز عنوان کرد: همه ما شاهد نبرد و از خودگذشتگی‌تان در جام جهانی بویژه دیدار با برزیل بودیم. به چشم دیدیم حتی بر میزبان مسابقات برتری داشتید و فقط در قرعه بداقبال پنالتی‌ها بازنده شدید.

خشم هواداران کره جنوبی

هواداران فوتبال در کره‌ جنوبی خشم خود را در بازگشت ملی‌پوشان کشورشان از جام‌جهانی اعلام کردند. تیم فوبتال کره‌جنوبی در فرودگاه بین‌المللی اینچئون با حضور چند رسانه و گروهی از هواداران روبه‌رو شد که برخی هواداران با عصبانیت به سمت بازیکنان آبنبات پرتاب می‌کردند. در کره ‌جنوبی گفتن جمله «آب‌نبات بخور» نوعی توهین تلقی می‌شود. کره‌ جنوبی نتوانست در برزیل در هیچ یک از دیدارهای خود به پیروزی برسد و با فقط یک امتیاز در قعر گروه H جای گرفت. این تیم با یک تساوی و تفاضل گل منفی سه برزیل را ترک کرد. هونگ میونگ بو، سرمربی کره‌ جنوبی در فرودگاه با وجود شایعاتی درخصوص استعفایش از هدایت تیم ملی از صحبت درخصوص آینده خود امتناع کرد: «سفر طولانی برای بازگشت به خانه داشته‌ایم و خسته هستم. فکرهایی درباره آینده‌ام کرده‌ام، اما تصمیم‌گیری سخت است. متاسفم که نتوانستیم عشق و حمایت مردم را در جام‌ جهانی پاسخ بدهیم. این کم‌کاری من بود که نتوانستیم نتایج مطلوب را به دست آوریم، اما بازیکنانم همگی آینده درخشانی دارند.»

حذف اسپانیا از نگاه کارلوس

تیم ملی فوتبال اسپانیا از سه دیدار مرحله گروهی جام‌جهانی در یک دیدار به پیروزی رسید و در دیدار مقابل تیم‌های شیلی و هلند شکست خورد. روبرتو کارلوس در این‌باره گفت: «در برزیل همه می‌گویند اگر یک تیم به پیروزی می‌رسد، همه باهم پیروز شده‌اند و اگر می‌بازد، همه باید مسئولیت آن را قبول کنند. کاسیاس در این جام جهانی به هیچ وجه خوب نبود، اما دیگر بازیکنان هم به او کمکی نکردند. در زمین فوتبال دو دسته بازیکن هستند که مجاز به انجام اشتباه نیستند، مهاجمان و دروازه‌بانان. اگر این دو دسته اشتباه کنند خیلی به چشم می‌آید و آماج انتقادها هم قرار می‌گیرند. ایکر هم باید مسئولیت ناکامی اسپانیا را به عهده بگیرد. به‌عنوان یک دوست برای او و تیمش متاسف شدم. همه باید در فوتبال به فکر پیشرفت باشند. ما در فوتبال گذشته زندگی نمی‌کنیم، بلکه زمان حال است که اهمیت دارد.»

تیم ملی فوتبال کلمبیا در جام جهانی 2014 برزیل نمایش بسیار خوبی داشته است. آنها با صعود از گروه خود در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل اروگوئه قدرتمند قرار گرفتند و با دو گل از جیمز رودریگز، حریف را شکست داده و راهی یک‌چهارم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها