ستاره شیلیایی یوونتوس ایتالیا پس از حذف تیمش برابر برزیل گفت: هر چه در توانمان بود، هزینه کردیم ولی کار به پنالتی کشیده شد.آرتورو اراسمو ویدال پاردو در مقاطعی از زندگی ورزشی خود هم ناجی یوونتوس بوده، هم ناجی تیم ملی شیلی.
کد خبر: ۶۹۰۰۹۰
ویدال: پنالتی یعنی شانس

آرتورو ویدال، ستاره خط هافبک شیلی ـ که همواره با مصدومیت در بازی‌ها حاضر می‌شد و هیچ گاه نتوانست بازی‌های درخشانش در یوونتوس را برای کشورش تکرار کند- بعد از پایان بازی گفت: این گونه حذف شدن، بسیار تلخ است. بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتیم و هر چه داشتیم، رو کردیم. از عملکرد هم‌تیمی‌هایم راضی هستم. برای رسیدن به یک رویا، می‌جنگیدیم، ولی موفق نشدیم!

آرتورو ویدال، هافبک مرکزی شیلی و ستاره فرصت‌طلب و باهوش یوونتوس تصریح کرد: مصدومیت من جدی نیست و حداقل می‌دانم می‌توانم بازی کنم و اتفاق بدی برایم رخ نداده است.

حق شیلی این نبود و بهتر است قبول کنیم که خیلی بدشانس بودیم. تیمی که برابر برزیل قرار بگیرد هیچ شانسی ندارد. میزبان باید پیروز شود. همه این را می‌دانند، حتی خود فوتبال! برزیل مدیون هوادارانش است و اگر آنها نبودند، شاید اوضاع دو تیم در ضربات پنالتی کاملا برعکس بود. ما بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم و تمام تلاشمان را به کار گرفتیم. از عملکرد هم‌تیمی‌هایم راضی هستم.سران باشگاه یونایتد در حال تدارک پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای ویدال هستند و به نظر می‌رسد، برای ترغیب مسئولان یوونتوس، حاضرند نانی را نیز به عنوان بخشی از قرارداد به تورین بفرستند. فن‌خال، سرمربی جدید یونایتد پیش از این از علاقه‌اش به جذب ویدال پرده برداشته و اکنون نیز شیاطین سرخ ـ که مشکلاتی جدی در خط میانی خود دارند ـ می‌خواهند با خرید وی خیال خود را در این پست راحت کنند.ویدال این چند سالی که در یوونتوس بازی می‌کند، نمایش خیره‌کننده‌ای داشته و توجه تیم‌های سرشناس اروپایی را به خود جلب کرده است. منچستریونایتد، رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی ازجمله مشتریان اصلی این بازیکن شیلیایی به شمار می‌آیند. ویدال درباره آینده خود گفت: در شرایط خوبی به سر می‌برم. درباره آینده‌ام چیزی نمی‌دانم. از این که در تیم بزرگی چون یوونتوس بازی می‌کنم، بسیار خوشحالم و احساس راحتی می‌کنم.او در نشست خبری پس از شکست برابر برزیل تصریح کرد: هنوز به توان بالای شیلی اعتراف می‌کنم و امیدوارم در آینده به آنچه حق فوتبال شیلی است، دست پیدا کنیم.

newsQrCode
برچسب ها: ویدال شیلی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها