جلسه هیات دولت برای بررسی موضوع مقابله با پارازیت ها

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، از بررسی موضوع مقابله با پارازیت‌ها در هیات وزیران خبر داد و گفت: موضع سازمان حفاظت محیط زیست در قبال جنگل تراشی و تغییر کاربری زمین‌ها شفاف بوده و در راستای این مهم قوانین منسجمی در حال تنظیم است.
کد خبر: ۶۸۸۷۸۴
جلسه هیات دولت برای بررسی موضوع مقابله با پارازیت ها

معصومه ابتکار با یادآوری تشکیل کمیته‌ای در وزارت ارتباطات برای بررسی موضوع پارازیت‌ها، گفت: در این رابطه جلساتی با مسئولان و کارشناسان در ارتباط با امواج و پارازیت‌ها داشته‌ایم و همچنان پیگیری‌ها تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.


رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان اینکه بررسی موضوع امواج و پارازیت‌ها در وزارت ارتباطات با ابهاماتی چون چگونگی اندازه‌گیری، منابع، آثار و عوارض آن و بحث ابعاد مختلف موضوع همراه است، افزود: تا زمانی که ابهامات این موضوع مشخص نشود نمی‌توان گامی در راستای مقابله با پارازیت‌ها برداشت.
وی ادامه داد: خوشبختانه در جلسه با مسئولان وزارت ارتباطات به این نتیجه رسیدیم که موضوع بررسی پارازیت ها و راه مقابله با آن در سطح وزرا با تشکیل جلسه بررسی شود.

احمد خاتمی: ورود ماهواره، یعنی ورود جهنم

این در حالی است که یک عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به مداحان اظهار کرد: ورود ماهواره، یعنی ورود جهنم.

سیداحمد خاتمی در مراسمی با عنوان «همایش بصیرتی مقابله با ماهواره (دجالواره)» که با حضور 400 نفر از مداحان خواهر و برادر در آمفیتئاتر حسینیه فاطمةالزهرا و با همکاری سازمان بسیج مداحان و بسیج مداحان سپاه محمد رسولا...(ص) برگزار شده بود، گفت: مداحی یک شغل نیست و شغل دانستن آن هتک حرمت مداحی است.
وی در مورد ماهواره نیز گفت: آنتن ماهواره بر روی پشت بام هر کسی باشد، به آن خانه آتش میآورد و اگر در خانه مداح باشد، این موضوع بدتر است. (ایسنا و خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها