حادثه در جهان

یک کشته و 2 زخمی در تیراندازی به هواپیمای پاکستانی

مردان مسلح به یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هواپیمایی پاکستان در شمال غربی این کشور آتش گشودند و سبب کشته شدن یک زن و زخمی شدن دو خدمه هواپیما شدند.هواپیمای خطوط هوایی بین‌المللی پاکستان ـ که از مبدا ریاض عربستان‌سعودی در حال فرود در فرودگاه پیشاور بود ـ اواخر روز سه‌شنبه در حالی هدف حمله قرار گرفت که بیش از 170 مسافر داشت.
کد خبر: ۶۸۸۷۰۸

مقامات پاکستانی اعلام کردند، هواپیما به سلامت فرود آمد و توانستیم از وقوع یک فاجعه جلوگیری کنیم؛ زیرا هواپیما در فاصله 1500 متری از زمین قرار داشت که هدف اصابت هشت گلوله از سوی مهاجمان ناشناس قرار گرفت.

محسود تاجور، سخنگوی شرکت هواپیمایی پاکستان اعلام کرد: این گلوله‌ها از مکانی در خارج از فرودگاه به سوی هواپیما شلیک شدند. فقط یک مسافر زن و دو خدمه هواپیما مصدوم شدند. اما زن مصدوم در بیمارستان جان باخت.

تاجور گفت: دلیل شلیک این گلوله‌ها هنوز مشخص نیست، اما این شرکت هواپیمایی از قبل تهدیدی دریافت نکرده بود.پلیس پیشاور تلاش برای یافتن مهاجمان را آغاز کرده است.هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است؛ حمله‌ای که پروازهای فرودگاه بین‌المللی باچاخان در پیشاور را برای مدتی به تعلیق درآورد./ واحد مرکزی خبر

توفان و گردباد در ایندیانای آمریکا

وزش گردباد در برخی مناطق ایالت ایندیانای آمریکا، خسارت زیادی برجا گذاشت.

وزش گردباد در منطقه پلینفیلد ایندیانا به چند خانه مسکونی در حومه ایندیاناپولیس خسارت زد. بر اثر توفان، برق خانه‌های 2500 شهروند آمریکایی در این منطقه قطع شد. توفان همراه رعد و برق، عصر دیروز بخش‌های وسیعی از مناطق مرکزی ایندیانا را درهم نوردید و برخی درختان را از ریشه درآورد.

اداره ملی هواشناسی آمریکا نیز از ورود گردباد به ایندیانا و آسیب دیدن خانه‌های مسکونی و چند دستگاه خودروی پارک شده در خیابان‌ها خبر داد. با وجود این، وزش توفان در این منطقه تاکنون زخمی نداشته است./ واحد مرکزی خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها