مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند

بنیامین بهادری بعد از مدتها سکوت خبری این بار در برنامه «موسیقی من» مهمان فرزاد حسنی است تا همزمان با چهلمین روز درگذشت نیما وارسته خاطرات ساخت و اجرای قطعه تاثیر گذار "منو ببخش " کاری مشترک از بنیامین؛ نیما و مرحوم ناصر عبداللهی را مرور و یاد این عزیزان را گرامی دارند.
برنامه «موسیقی من» برنامه ای مختص به حوزه موسیقی و ترانه است که با اجرای فرزاد حسنی جمعه ها از ساعت 10 تا 30/11 به صورت زنده از شبکه رادیویی جوان پخش می شود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند