ویا: نامم همیشه در کتاب رکورد‌ها باقی می‌ماند

بهترین بازیکن میدان اسپانیا و استرالیا هنگام تعویض و خروج از زمین گریست و به خبرنگاران گفت: این آخرین بازی ملی من بود.
کد خبر: ۶۸۸۱۴۵

داوید ویا بازیکن اتلتیکومادرید اسپانیا برای همیشه از بازی‌های ملی خداحافظی و با چشم‌های گریان زمین بازی را ترک کرد. در این بازی، ویسنته دل بوسکه فراموش کرده بود داوید ویا آخرین بازی ملی خود را تجربه می‌کند و شاید قرار نبوده او را تعویض کند. در هر حال دل بوسکه در پایان بازی از او عذرخواهی کرد و گفت: اصلا حواسم نبود، سرگرم بازی بودم و یادم رفته بود تذکر داده بودی این آخرین بازی ملی تو است.

داوید ویا که در این دیدار آخرین حضور خود را با پیراهن لاروخا تجربه کرد ، در این زمینه گفت: این‌که توانستم در رده ملی برای اسپانیا بازی کنم برایم عالی بود. پس از انجام دو بازی ـ که حریفان نسبت به ما بهتر بودند ـ ما نیز توانستیم کمی خودمان را نشان دهیم. خوشحالم از این‌که گلزنی کردم. این جام را به شکلی غمگین ترک می‌کنیم، اما همین که توانستیم برای خودمان اعتبار بخریم، خوب بود.

داوید ویا در 97 حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا 59 گل وارد دروازه حریفان کرده که یک رکورد به حساب می‌آید. او در این زمینه هم گفت: رکورد گلزنی من در تیم ملی اسپانیا روزی شکسته خواهد شد. این موضوع به سود تیم ملی خواهد بود. افتخار خواهم کرد اگر بازیکنی رکورد مرا بشکند زیرا نام من تا همیشه در کتاب رکوردها باقی می‌ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها