حمله 2 گرگ به چوپانی در همدان

بخشدار سردرود از توابع رزن همدان گفت: دو گرگ گرسنه به یک گله گوسفند در روستای «خنجرآباد» این بخش حمله، و چوپان را زخمی کردند.
کد خبر: ۶۸۸۰۱۷
حمله 2 گرگ به چوپانی در همدان

رضا نصرتی مطلوب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دو گرگ گرسنه روز دوشنبه هفته جاری در حوالی روستای خنجر آباد از توابع بخش سردرود رزن به یک گله گوسفند حمله کردند که چوپان با حضور به موقع از زخمی و دریده شدن گوسفندها جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: به دنبال مقاومت چوپان، گرگ ها به سمت وی حمله کرده و او را از ناحیه سر، صورت ، دست و ناحیه گردن زخمی کردند ولی با سماجت این چوپان، گرگ ها بدون وارد کردن آسیبی به گوسفندان پا به فرار گذاشتند.

بخشدار سردرود اظهارکرد:با توجه به سطحی بودن زخم وارد شده به چوپان، هم اینک وضعیت جسمی او رضایت بخش بوده و از بیمارستان نیز ترخیص شده است.

وی گفت: هشدار لازم به دهیاران و روستانشینان در خصوص احتمال حمله گرگ داده شده و از آنها خواسته شده تا اقدامات ایمنی را زمان حضور در مزارع و چوپانی انجام دهند.

اواخر هفته گذشته نیز یک قلاده گرگ به کودک چهار ساله در یکی از روستاهای رزن حمله و او را طعمه خود قرار داد.

newsQrCode
برچسب ها: گرگ رزن همدان چوپان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حامی محیط زیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
۰
۰
یكی از دلایل حمله گر گ به انسان تخریب طبیعت توسط ما انسانها ست.از بین بردن زنجیره غذایی گرگها و شكار بی رویه حیواناتی مانند خرگوش بر اثر خودخواهی و زیاده خواهی ما انسانها و همچنین تخریب محیط زیست و از بین بردن جنگلها و مراتع وتبدیل آنها به زمین كشاورزی دست به دست هم داده تا حیوانات وحشی شكاری مانند گرگ برای تامین غذای توله های خود به انساان نزدیك شده و باعث خسارات جانی گردیده است . ای كاش كسانی كه بخاطر تفریح و سرگرمی بفكر از بین بردن و كشتن حیوانات هستند به فكر عواقب بعدی آن نیز باشند. شاید نفر بعدی كه مورد حمله گرگ قرار می گیرد بچه خود شكارچی باشد.آیا از این منظر به این مقوله می نگرند.

نیازمندی ها