مهین‌ترابی: تلویزیون به قصه خوب نیاز دارد

مهرانه مهین‌ترابی، بازیگر تلویزیون و سینما که اکنون مشغول بازی در سریال «همه چیز آنجاست» است، گفت: امیدوارم که قصه‌های خوب برای تلویزیون تصویب شود، برای فیلمنامه‌ها ارزش واقعی قائل شوند، و در عین حال برای مناسبت‌هایی مانند نوروز و رمضان که همیشگی و ثابت هستند تدبیر و نظمی اندیشیده شود؛ تا کارها با شتاب تولید نشود.
کد خبر: ۶۸۷۷۱۸

بازیگر سریال‌های «همسران»، «شمس‌العماره» و «زمانه» با بیان این‌که تلویزیون شوخی‌بردار نیست به ایسنا گفت: تلویزیون فرهنگ‌ساز است و مردم را سرگرم می‌کند بنابراین بهتر است از قبل برای تولید آثار فکری اساسی، برنامه‌ریزی درست، هدفگذاری و سیاستگذاری دقیق شود.

وی درباره کم‌کاری‌اش در تلویزیون گفت: من بعد از 1.5 سال دوری از سریال‌های تلویزیون بازی در سریال همه چیز آنجاست را پذیرفتم. بقیه فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد می‌شد را دوست نداشتم، بنابراین بعد از سریال «زمانه» و «بچه‌های نسبتا بد» چند پیشنهاد داشتم که قبول نکردم.

بازیگر سریال همه چیز آنجاست سپس با اشاره به نقش‌اش در این مجموعه‌ درام افزود: همه چیز آنجاست سریال مناسبتی نیست و همان‌طور که اعلام شد برای زمستان امسال شبکه‌سه تدارک دیده شده است. در این سریال ایفای نقش مادر خانواده را برعهده دارم و به نظرم این نقش نسبت به کارهای دیگرم متفاوت است و به نوعی نقشم در این مجموعه یک مقدار منفی است. تجربه این نقش در این سریال برایم تازگی دارد و در مجموع نقشم را دوست دارم؛ چون این نقش مسیری را طی می‌کند که برایم جذاب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها