قوچان‌نژاد: بازی با آرژانتین را فراموش کردیم

رضا قوچان‌نژاد شنبه‌شب خوش درخشید و حتی فرصت گلزنی هم داشت. وی درباره بازی تیم با آرژانتین گفت: «دیدار برابر آرژانتین هم شیرین بود و هم تلخ. از لحاظ تیمی، ایران بسیار خوب بود و فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های خود را در این مدت انجام داده‌ایم، فقط از لحاظ نگرفتن نتیجه بازی ناراحت هستیم.»
کد خبر: ۶۸۷۶۷۸

او درباره بازی چهارشنبه شب تیم ملی در برابر بوسنی گفت: «امیدوار هستم در مقابل بوسنی نیز بازی خوبی را برگزار کنیم و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما فقط به این بازی فکر می‌کنیم و باید نتیجه خوبی بگیریم تا بتوانیم از گروه خود به دور بعد صعود کنیم. وضعیت‌مان اکنون مشخص است و فقط باید ببریم.»

این مهاجم تیم ملی‌ در خصوص عملکرد خود و هم‌تیمی‌هایش برابر آرژانتین گفت: «به بازیکنان تیم افتخار می‌کنم، چراکه همگی یکپارچه و متحد بازی کرده و زحمت کشیدیم. از لحاظ تیمی، هیچ تیمی در جام‌جهانی مانند ما نبود. عملکردمان راضی‌کننده است و متاسفانه فقط امتیاز برای زحمت‌هایمان نگرفتیم. او در پایان گفت: با توجه به این‌که بازی سنگینی را برابر آرژانتین انجام داده‌ایم، کمی خسته هستیم، اما تمام تمرکز من و بچه‌ها بر روی بازی با بوسنی خواهد بود و بازی مقابل تیم آرژانتین را از یاد برده‌ایم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها