2 مرد شیاد، طلافروش‌ها را نقره داغ می‌کردند

دو مرد شیاد که با فروش سکه‌های تقلبی به طلافروشان از آنها کلاهبرداری می‌کردند، از سوی ماموران پلیس شهرستان مرند در استان آذربایجان شرقی دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۷۲۷۵

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان مرند در این باره گفت: چند روز پیش مرد طلافروشی با حضور در کلانتری 12 این شهر از دو مرد به اتهام کلاهبرداری شکایت و عنوان کرد آنها سکه‌های تقبلی به من فروخته‌اند.

سرهنگ علی طاحونی افزود: در پی این شکایت و دستور قضایی، ماموران با اطلاعات ارائه شده از سوی مالباخته، تصویر رایانه‌ای دو شیاد فراری را به دست آوردند و جستجوهایشان را برای دستگیری آن دو آغاز کردند. در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، دو روز پیش مرد طلافروشی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد دو مردی که پلیس در تعقیبشان است، برای فروش تعدادی سکه طلا به مغازه‌اش آمده‌اند.

وی یادآور شد: ماموران انتظامی با اطلاع از موضوع به‌مغازه طلافروشی اعزام شدند و هر دو متهم را پیش از فرار دستگیر کردند. در بازرسی از آنها، تعدادی سکه‌ طلای تقلبی کشف شد. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفتند با تهیه سکه‌های طلای تقلبی، آنها را ماهرانه بسته‌بندی کرده و به طلافروش‌ها می‌فروختند.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، آنها روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها