اختلاف 2 روستایی با جنایت پایان یافت

مرد جوانی که به دلیل اختلاف بر سر یک ملک زراعی، فردی را با ضربه سنگ و چوب کشته و گریخته بود، از سوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد.
کد خبر: ۶۸۷۲۷۱

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان دنا در این‌باره گفت: روز بیست و پنجم خرداد امسال، مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از وقوع درگیری میان دو نفر در روستای دارشاهی این شهر خبر داد.

سرهنگ ارسلان‌پور افزود: ماموران انتظامی با اعزام به‌محل مشاهده کردند مرد شصت و سه ساله‌ای بشدت مصدوم شده است. با گزارش موضوع به بازپرس کشیک دادسرا، مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. در ادامه ماموران با تحقیق از دیگر روستاییان متوجه شدند، مرد سالخورده در پی درگیری با یکی از مردان روستا دچار حادثه شده و فرد ضارب از روستا فرار کرده است.وی یادآور شد: با دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری ضارب فراری آغاز شد تا این‌که سه روز بعد از حادثه با وجود تلاش پزشکان، مرد زخمی بر اثر شدت خونریزی و صدمات وارده، فوت کرد.

با مرگ مرد سالخورده، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا گفت: جستجو برای دستگیری عامل جنایت که مردی سی و شش ساله بود، ادامه داشت تا سرانجام وی در مخفیگاهش دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به قتل مرد سالخورده اعتراف کرد و گفت: در پی اختلاف دیرینه بر سر یک ملک زراعی با مقتول، کینه او را به دل گرفتم. روز حادثه وقتی با هم روبه‌رو شدیم، دعوایمان شد و من با سنگ و چوبی که همراه داشتم، او را بشدت زخمی کرده و متواری شدم. پس از فرار متوجه شدم او فوت کرده است. متهم اضافه کرد قصد فرار از شهر را داشتم که پلیس مرا دستگیر کرد.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، او روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها