رمزهای به‌هم‌ریخته برای سارقان

یکی از رایج‌ترین روش‌های سرقت اطلاعات بویژه رمزهای عبور کاربران، استفاده از بدافزارهایی با عنوان کی‌لاگر (Keylogger) است. کی‌لاگرها تنها کاری که انجام می‌دهند ثبت و ضبط همه حروف وارد شده با صفحه‌کلید کاربر و ارسال آن به فرد خرابکار است.
کد خبر: ۶۸۷۱۲۴

هنگامی که شما عبارتی را در موتور جستجوی گوگل جستجو می‌کنید، هنگامی که به محیط کاربری خود در سرویس یاهو یا جیمیل وارد می‌شوید و حتی هنگامی که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود در حال پرداخت قبض تلفن یا آب و برق هستید، کی‌لاگر حروف تایپ شده را ثبت کرده و با ارسال آنها به فرد خرابکار به آنها کمک می‌کند براحتی کاربری ایمیل شما را هک کرده، حساب بانکی‌تان را خالی کنند و با بررسی عبارات تایپ شده از سوی شما به جاسوسی میان اطلاعات خصوصی و محرمانه شما بپردازند. روش‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی برای جلوگیری از فعالیت کی‌لاگر‌ها وجود دارد، اما گاهی یک کی‌لاگر توسط این ابزارها شناسایی نمی‌شود و در این شرایط همان اتفاقات ناگوار رخ می‌دهد.

نرم‌افزار KeyScrambler برای جلوگیری از بروز این مشکلات از سوی کی‌لاگرها طراحی شده است. این نرم‌افزار به‌جای تشخیص کی‌لاگرها و ممانعت از فعالیت آنها، اطلاعات وارد شده را به‌صورت غلط در اختیار آنها قرار می‌دهد.

با استفاده از این نرم‌افزار اصلا فرقی ندارد رایانه شما به کی‌لاگر آلوده باشد یا نباشد؛ زیرا هر گاه شما عبارتی را تایپ می‌کنید، یک عبارت کد شده و کاملا اشتباه از سوی کی‌لاگر مشاهده می‌شود. به‌عنوان مثال هنگامی که رمز عبور کاربری ایمیل شما click باشد و این عبارت را توسط صفحه‌کلید تایپ کنید، عبارت cij4g5/* در کی‌لاگر و دیگر بدافزارها ثبت می‌شود و به این ترتیب اطلاعات شما محرمانه می‌ماند.

بسیاری از مرورگرهای اینترنتی، بسیاری از وبسایت‌ها، نرم‌افزارهای محیط متروی ویندوز 8.1، بیش از 240 نرم‌افزار استاندارد ویندوزی، صفحه ورود به سیستم‌عامل و سرویس‌های مختلف ابری از جمله بخش‌هایی است که KeyScrambler اطلاعات وارد شده در آنها را به اطلاعات اشتباه تبدیل کرده و به حفاظت اطلاعات شما در آنها می‌پردازد.

این نرم‌افزار در نسخه‌های مختلف رایگان و تجاری قابل دانلود است که با مراجعه به این لینک می‌توانید نسخه رایگان آن را برای استفاده شخصی دانلود کنید:

http://download.qfxsoftware.com/download/KeyScrambler_Setup.exe

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها