کمپ کاپیتان تیم ملی بسکتبال برای آینده‌سازان

کمپ سه روزه تمرینی صمد نیکخواه‌بهرامی برگزار شد و او به اتفاق دوست آمریکایی خود گروه‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان را تمرین دادند. بازیکنان در فصل استراحت، کمپ تمرینی برگزار می‌کنند تا این کار علاوه بر تشویق بچه‌ها و معرفی بسکتبال به آنها بعد تبلیغی هم داشته باشد.
کد خبر: ۶۸۶۸۴۸

در بین بازیکنان دنیا چندی پیش نیکلاس بتوم بازیکن فرانسوی NBA در چین کمپ زد. در ترکیه، هدایت ترک اوغلو، ستاره ترک‌ها در بسکتبال آمریکا نیز هر ساله کمپ تمرینی مهارت‌های بسکتبال برگزار می‌کند. چینی‌ها با دعوت از کوبی برایانت یا کوین دورانت، ستاره‌های NBA برای بچه‌های کم‌سن و سال کمپ‌های متعددی را دایر می‌کنند. پس راه‌اندازی کمپ در این روزها کاری حرفه‌ای از سوی بازیکنان بزرگی است که در دنیای ورزش امروز از سوی اسپانسرها حمایت می‌شود.

صمد نیکخواه‌بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال برای دومین سال اقدام به برپایی کمپ آموزشی خود کرد و در این بین با استقبال خوب خانواده‌ها قرار گرفت. در جریان برگزاری کمپ مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال، محمد کسایی‌پور مربی تیم ب بسکتبال و اوشین ساهاکیان بازیکن تیم ملی بسکتبال در محل تمرینات بچه‌ها دیده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها