جزئیات تصادف مرگبار در اتوبان حکیم

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات تصادف عصر دیروز در بزرگراه حکیم و مرگ زن جوان و دختر 11 ساله در این حادثه را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۸۴۱۱۰
جزئیات تصادف مرگبار در اتوبان حکیم

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 18 و 15 دقیقه شنبه در بزرگراه حکیم مسیر غرب به شرق یک دستگاه خودروی ام وی ام با سه سرنشسین به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خاور برخورد کرد.

وی افزود: پس از اطلاع این حادثه به سازمان آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه رسیدند. در بررسی های اولیه مشخص شد در اثر شدت تصادف دختر 11 ساله ای از داخل خودرو به بیرون پرتاب شده بود که امدادگران اورژانس مرگ او را تایید کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: دو سرنشین دیگر ام وی ام در داخل خودرو گرفتار شده بودند که آتش نشانان با برش قطعات زن 35 ساله و نوزاد 6 ماه را از داخل خودرو خارج کردند که مرگ راننده زن از سوی امدادگران اورژانس تایید شد.

وی در پایان گفت: نوزاد 6 ماه به بیمارستان منتقل شد و آتش نشانان با ایمن سازی محل به عملیات خود پایان دادند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
۰
۰
مجید دلبندم یه سر به سایت.... بزنی متوجه می شی كه این تصادف در آزادگان بوده نه تو حكیم ... یه كم دقت كن
در حادثه تصادف شدید خودرو سواری با كامیون در بزرگراه آزادگان، یك مادر و دخترش كشته شدند اما كودك 6 ماهه وی از این حادثه جان سالم بدر برد.
به گزارش... ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران در ساعت 18:15 دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 20 و 100 را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، نرسیده به دهكده المپیك روانه كرد.
فرامرز دهقان فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه رانندگی گفت: خودرو سواری MVM در حال حركت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان به شدت با عقب كامیون كمپرسی برخورد كرد.
وی افزود: شدت تصادف به حدی بود كه یكی از سرنشینان خودرو سواری كه دختری 11 ساله بود از شیشه جلوی خودرو به بیرون پرت شد و در دم جان داد.
دهقان در ادامه ابراز داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل بلافاصله با استفاده از تجهیزات نجات، راننده و نیز سرنشین عقب خودرو كه نوزادی 6 ماهه بود را از داخل خودرو خارج كردند كه بنا به به تشخیص عوامل اورژانس، متاسفانه راننده خودرو كه زنی حدودا 31 ساله بود جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: در جریان این حادثه این كودك خردسال مجروح شد كه بلافاصله توسط عوامل اورژانس به نزدیك ترین مركز درمانی انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفت.
این فرمانده آتش نشانی در خاتمه گفت: در حال حاضر علت بروز این حادثه مرگبار توسط عوامل راهنمایی و رانندگی تهران تحت بررسی است.

نیازمندی ها