روی موج صدا

«با شما برای شما» در رادیو تهران

برنامه «با شما برای شما» امروز ساعت 12 از رادیو تهران پخش می‌شود که پل ارتباطی بین گروه‌های برنامه‌ساز و مخاطبان برنامه‌هاست.
کد خبر: ۶۸۳۹۸۳

با شما برای شما برنامه‌های گروه‌های مختلف شبکه رادیویی تهران را همراه با موضوع‌های برنامه‌ها و زمان پخش آنها به اطلاع شنوندگان می‌رساند. این برنامه پل ارتباطی بین گروه‌های برنامه‌ساز و مخاطبان برنامه‌هاست. معرفی برنامه‌های رادیو تهران، گزارش از شهروندان تهرانی که کدام رادیو و برنامه را گوش می‌دهند، پخش تلفن‌های مردمی درخصوص رادیو تهران و گفت‌وگو با یکی از عوامل برنامه‌ساز از دیگر بخش‌های برنامه است.

فناوری‌های نوین در رادیو ایران

برنامه «صفر و یک» که امروز ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود به موضوع فناوری‌های نوین اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران است و امروز موضوع فناوری‌های نوین و نقش آن در بهبود شرایط محیط‌زیست کشور را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد. حسن‌بنایی، تهیه‌کنندگی این برنامه را به‌عهده دارد. همچنین برنامه روزنه که ساعت 10 و 15 دقیقه از این رادیو پخش می‌شود به مضرات پوشیدن کفش بدون جوراب می‌پردازد. این برنامه میزبان میراسماعیلی، متخصص پوست است.

روز جهانی گل در رادیو سلامت

برنامه «زندگی جاری» رادیو سلامت امروز به موضوع گل‌های خانگی و آپارتمانی می‌پردازد.

این برنامه امروز از ساعت 10 و 20 دقیقه با حضور پریناز بنی‌سی، روان‌شناس به بررسی تاثیر گل‌های خانگی و آپارتمانی در حفظ بهداشت روان اختصاص دارد.

آخرین وضع کشاورزی در استان فارس

برنامه «اقتصاد، کشاورزی و توسعه» امروز در رادیو اقتصاد، موضوع آخرین وضع کشاورزی در استان فارس را بررسی می‌کند.

محمدمهدی قاسمی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس در برنامه حضور دارد و درخصوص وضع کشاورزی و قابلیت‌های این استان مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. این برنامه به تهیه‌کنندگی مهرکان سوادکوهی ساعت 11 و 30 دقیقه پخش می‌شود. برنامه برش اقتصادی هم امشب به معرفی کتاب جستارهایی در رهبری می‌پردازد که ساعت 21 به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ‌مهر پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها