نامزد مقتول و 4 کودک در این حادثه زخمی شدند

زن جوان، قربانی جنایت مرموز در خانه

استفاده از سلاح سرد در انگلیس بار دیگر قربانی گرفت. این بار زنی در خانه‌اش با ضربات چاقو به قتل رسید. فرزندان این زن که شاهد جنایت بودند، در حالی که خود زخمی شده بودند، با وحشت به خیابان رفتند و با فریاد از همسایه‌ها کمک خواستند.
کد خبر: ۶۸۳۱۴۷
زن جوان، قربانی جنایت مرموز در خانه
اما مانسل، زن سی و هفت ساله بر اثر حمله فردی مسلح به چاقو، در خانه خود کشته شد و نامزد او و چهار کودک زخمی شدند. اسکار و فردی، پسران 9 و یازده ساله، دختر شش ماهه‌ او و نامزد و فرزند نامزدش، مجروحان این حادثه هستند. این اتفاق جامعه یورکشایر را در شوک فرو برده است.

به گفته شاهدان عینی، دقایقی بعد از وقوع حادثه، دو فرزند مقتول وحشتزده از خانه خود به خیابان دویدند و از همسایه‌ها کمک خواستند.

یکی از همسایه‌ها گفت: من صدای فریاد پسربچه‌ای را از خیابان شنیدم. اول فکر کردم بازی می‌کند، اما بعد که دقیق شدم، دیدم فریاد می‌زند: من چاقو خورده‌ام، کمک کنید. یکی باید به داد مادرم برسد. برادرها و خواهر کوچکم زخمی شده‌اند.

این شاهد ادامه داد: یکی از اهالی محل بچه را به خانه‌اش برد و بعد پلیس و آمبولانس رسید. دختربچه‌ای هم در آن خانه چاقو خورده و غرق خون بود.

پلیس غرب یورکشایر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت 9 شب، تماس‌هایی با پلیس گرفته شد که حاکی از یک خشونت خانگی بود. اولین قربانی زنی سی و هفت ساله بود که بر اثر شدت ضربات چاقو، در بیمارستان جان باخت. یک پسر 9 ساله و یک پسر یازده ساله دیگر هم زخمی شده بودند که به بیمارستان انتقال یافتند. یک دختر و یک پسر شش ماهه نیز زخم‌های سطحی داشتند. مرد سی و نه ساله‌ای نیز مجروح شده بود که در بیمارستان بستری است.

هنوز مشخص نشده چه کسی و با چه انگیزه‌ای دست به این حمله مرگبار زده است. پلیس یک روز بعد از حادثه، از نامزد مقتول بازجویی کرد، اما سرنخی به دست نیامد. جونی ساتون سی و نه ساله نیز خود از ناحیه گلو و گردن، زخم‌های جدی برداشته اما گفته شده این زخم‌ها زندگی او را تهدید نمی‌کند.

اما مانسل، 18 ماه پیش از شوهر سابقش به نام استوارت جدا شد. پلیس ابتدا به این مرد چهل و پنج ساله ظنین اما بعد فاش شد استوارت که در همان نزدیکی زندگی می‌کند، روز حادثه را با دو فرزند خود سپری کرده بود و نمی‌تواند عامل قتل باشد.

افسران ویژه خانه مقتول را جستجو کردند. یکی از اتاق‌های طبقه بالای خانه پوشیده از خون بود. پنجره این اتاق که از بیرون ساختمان قابل مشاهده است نیز به خون آغشته بود. ماموران در بازرسی از این محل نیز هیچ ردی از قاتل یا قاتلان به دست نیاوردند.

یکی از همسایه‌ها گفت: همه ما بسیار شوکه شدیم. ما این خانواده را خوب می‌شناختیم. همه ما در این منطقه بزرگ شده‌ایم. من و مانسل از بچگی با هم بزرگ شدیم و با هم مدرسه رفتیم. او زن بسیار مودب و مهربانی بود. بچه‌های من با بچه‌های او بازی می‌کنند.

گفته شده مقتول با نامزدش در یک کافه آشنا شد و ظاهرا مشکلی با هم نداشتند، اما پلیس قصد دارد از دیگران در این باره تحقیق کند تا شاید مدارکی به دست بیاورد. (ضمیمه تپش)

منبع: دیلی میرور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها