رئیس فدراسیون‌های کشتی و تکواندو به‌دلیل پخش زنده و پوشش سراسری مسابقات فینال بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین پخش مستقیم رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی از شبکه سه از عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صداوسیما قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۸۲۲۵۷

به گزارش روابط‌عمومی شبکه سه، در این تقدیرنامه‌ها تاکید شده پخش زنده مسابقات فینال بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از شبکه سه موجب انعکاس چشمگیر خبر پیروزی قهرمانی تیم تکواندوی ایران شد. همچنین پوشش سراسری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی، عنایت ویژه مسئولان فدراسیون جهانی، این رشته را در پی داشته و مهمانان خارجی حاضر در این رقابت‌ها را به تحسین ظرفیت‌های حمایتی مردمی و رسانه‌ای که نقشی اساسی در حفظ همیشگی کشتی ایران در المپیک دارد، واداشته است.

قدردانی رئیس شورای نظارت بر صداوسیما از رادیو جوان

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس شورای نظارت بر صداوسیما طی نامه‌ای به عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صداوسیما از تغییر جدول پخش برنامه‌های شبکه رادیویی جوان قدردانی کرد.

رئیس شورای نظارت بر صداوسیما طی نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما از روند تغییرات در جدول پخش برنامه‌های شبکه جوان که از شهریور سال 92 آغاز شده قدردانی کرد و یادآور شد: روند مذکور می‌تواند به الگویی مناسب در جهت ایجاد برقراری ارتباط آسان با مخاطبان، افزایش سرعت انتقال پیام و مدیریت صحیح آن و تنوع در نظام موضوعی و محتوایی برنامه‌ها در دیگر شبکه‌های رادیویی کمک کند.

تدارک کلاه‌قرمزی برای جام‌جهانی و نیمه شعبان

سازندگان برنامه کلاه‌قرمزی برای نیمه شعبان و جام‌جهانی تدارک ویژه دیده‌اند. یک قسمت از کلاه قرمزی 93 در سالروز ولادت امام زمان (عج) پخش خواهد شد و یک قسمت از آن ویژه جام‌جهانی خواهد بود.

حمید مدرسی، تهیه‌کننده کلاه‌قرمزی به ایسنا گفت: تیزر «کلاه‌قرمزی در جام‌جهانی» فردا از شبکه دو پخش می‌شود.وی با اشاره به توزیع پوستر «کلاه‌قرمزی و جام‌جهانی» در شبکه نمایش خانگی تاکید کرد: حق مالکیت مجموعه «کلاه‌قرمزی» به تلویزیون تعلق دارد و پخش اولیه آن از تلویزیون خواهد بود و شاید بازپخش آن از ویدئورسانه باشد.مدرسی تاکید کرد: اگر «کلاه‌قرمزی و جام‌جهانی» از ویدئورسانه بازپخش شود چند پلاتو به آن اضافه خواهد شد. تهیه‌کننده کلاه‌قرمزی یادآور شد: پخش اول ویژه‌برنامه جام‌جهانی «کلاه‌قرمزی» قبل از یکی از بازی‌های ایران خواهد بود، اما هنوز زمان دقیق پخش آن مشخص نیست.روز شنبه از پوستر مجموعه «کلاه‌قرمزی و جام‌جهانی» در ویدئو رسانه رونمایی شد.

روایت زندگی شهید احمدی‌روشن در شبکه مستند

مستند «لبه روشنایی» که ابعاد ناگفته زندگی و نقش شهید احمدی‌روشن در صنعت هسته‌ای ایران را به تصویر کشیده، امروز ساعت 18 از برنامه فانوس در شبکه مستند به نمایش درمی‌آید.

در مستند لبه روشنایی ساخته مجید آسودگان، ابعاد زندگی شهید احمدی‌روشن و نیز نحوه حضور و فعالیت وی در صنعت هسته‌ای و سایت غنی‌سازی نطنز به تصویر کشیده است. در این مستند علاوه بر بررسی متفاوت زندگی شهید احمدی‌روشن، تصاویری پخش نشده از سایت غنی‌سازی نطنز و فرآیند غنی‌سازی سوخت برای نخستین ‌بار به نمایش درمی‌آید.

همچنین جایگاه و موقعیت این مهندس شهید در موفقیت‌های هسته‌ای کشور در بیان همکاران و فعالان این حوزه و علل ترور و شهادت وی بررسی و نمایش داده خواهد شد. در قسمتی از مستند آمده است که شاید خیلی‌ها ندانند قهرمان مهار استاکس‌نت، مصطفی احمدی‌روشن است. ابعاد مختلف زندگی شخصی این شهید از دیگر قسمت‌های لبه روشنایی است که در آن خانواده، دوستان و نزدیکان شهید درباره او صحبت می‌کنند. پخش تصاویر حضور رهبر معظم انقلاب در منزل این شهید و سخنان ایشان از دیگر قسمت‌های این مستند است.

دردسرهای خوانندگان در شبکه مستند

سری جدید برنامه از «درآمد تا فرود» که به بررسی مسائل موسیقی ایران اختصاص دارد، با موضوع آسیب‌شناسی خوانندگی در ایران تولید می‌شود.

به گزارش جام‌جم، سری جدید برنامه از درآمد تا فرود در 26 قسمت تولید می‌شود و در این سری علاوه بر بررسی چالش‌های موسیقی کشورمان به مسائل خوانندگی و خوانندگان موسیقی نیز می‌پردازد.

این برنامه اولین برنامه‌ چالشی تلویزیون در حوزه موسیقی است که ریشه مشکلات ساختاری این حوزه را بررسی می‌کند. تهیه‌کنندگی از درآمد تا فرود را حسین صادقی میاب برعهده دارد و افشار رئوف آن را کارگردانی می‌کند. در سری قبل این برنامه کارشناسان و هنرمندان بسیاری حضور داشتند که از میان آنها می‌توان به نادر مشایخی، پیروز ارجمند، آرش کامور، آریا عظیمی‌نژاد، مجید درخشانی، شروین مهاجر، شهرام شکوهی، مجید اخشابی و محمدعلی بهمنی اشاره کرد.صادقی میاب درباره سری جدید برنامه از درآمد تا فرود گفت: مسائل و مشکلات خوانندگان شاخه‌های مختلف از جمله خوانندگان پاپ، سنتی و دیگر شاخه‌های موسیقی در برنامه نقد و بررسی خواهد شد.سری دوم این برنامه در 26 قسمت در شبکه مستند تولید می‌شود و بزودی از این شبکه به نمایش درخواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها