الناز شاکردوست در فیلم سینمایی «مبارک» به کارگردانی محمدرضا نجفی‌امامی قهرمانان شاهنامه را معرفی می‌کند.
کد خبر: ۶۸۰۲۲۸

به گزارش مهر، فیلمبرداری پروژه سینمایی «مبارک» بتازگی در لوکیشن‌هایی در تهران آغاز شده است و الناز شاکردوست که بازی در فیلم‌هایی چون رسوایی، بوی گندم و دو خواهر را در کارنامه دارد، در این اثر به همراه منوچهر آذر، امیر رهبری و تورج نصر به ایفای نقش می‌پردازد.

در این فیلم شخصیت‌های افسانه‌ای شاهنامه با تکنیک‌های انیمیشن جان‌می‌گیرند و با خلق داستانی ماجراجویانه، زمینه را برای شناخت بهتر مخاطبان از این شخصیت‌های اسطوره‌ای فراهم می‌کنند.

این فیلم داستان پیرمرد نقالی را روایت می‌کند که ابزار کارش، عروسک‌های شخصیت‌های شاهنامه است. او نوه جوانی دارد که از دنیای پدربزرگش کاملا دور است و بر این اساس تضادهایی بین آنها شکل می‌گیرد.

مراحل پیش‌تولید این طرح سینمایی، بیش از 15 ماه زمان برده است. فیلمبرداری این طرح که تهیه‌کنندگی آن را علی نجفی‌امامی به عهده دارد، در استان‌های تهران و مازندران و شهرهای چالوس و نمک‌آبرود انجام می‌‌شود.

آشنا کردن مخاطبان جوان با شخصیت‌های افسانه‌ای شاهنامه و نمایش توانایی انیماتورهای ایرانی، از اهداف اصلی این پروژه سینمایی عنوان شده است. پیش‌بینی می‌شود این اثر که محصولی از موسسه فرهنگی سیماپردازان ستایش است نخستین‌بار در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش گذاشته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها