با رعنا ابراهیم، مجری لبنانی تبار که اجرا را کنار گذاشته است

مجری آی فیلم در کانادا، مادر شد

«خاک و آتش» برای ایام ارتحال امام خمینی (ره)

سه اثر از تولیدات مرکز سیمافیلم در ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود که فیلم خاک و آتش و مستند اوراق افتخار، برخی از ای
کد خبر: ۶۸۰۱۰۰
«خاک و آتش» برای ایام ارتحال امام خمینی (ره)

فیلم «خاک و آتش» ساخته مهدی صباغ‌زاده در قالب دو فیلم سینمایی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

این اثر محصول مشترک مرکز سیما فیلم و موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی است که داستان آن در سیستان و بلوچستان و سال 1915 می‌گذرد. فریبرز عرب‌نیا، میتراحجار، احمد نجفی، مصطفی طاری، آرش تاج، رامتین خداپناهی، فرامرز صدیقی، جمشید جهان‌زاده، قاسم زارع، کاظم افرندنیا، غلامرضا دیباییان و صدیقه کیانفر بازیگرانی هستند که در خاک و آتش بازی می‌کنند.پخش مجموعه ده قسمتی اوراق افتخار که به بخشی از مبارزات حضرت امام (ره) در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد از دیشب از شبکه یک آغاز شد. مستندات تصویری، مکتوب و همچنین گفت‌وگو با کارشناسان تاریخ معاصر بخش‌های مختلف این مجموعه را تشکیل می‌دهد.

اوراق افتخار به تهیه‌کنندگی احسان رجبی و کارگردانی محمدعلی زارع‌شریفی هر شب قبل از خبر ساعت 19 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.علاقه‌مندان مجموعه تلویزیونی یک مشت پرعقاب نیز می‌توانند تله فیلم استخراج شده از این سریال را پنجشنبه ساعت 19 از شبکه سه تماشا کنند.

این اثر به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی بهروز خوش‌رزم و با بازی حامد بهداد، خزر معصومی، آهو خردمند، علیرضا خمسه و رضا کیانیان به ماجرای کاپیتولاسیون در ایران در سال‌های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد. (روابط عمومی سیما فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها