مجموعه تلویزیونی «سه دونگ سه دونگ» به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی محمد صالحیان از امروز در شبکه تهران بازپخش می شود.
کد خبر: ۶۷۷۷۱۷
«سه دونگ سه دونگ» را از شبکه تهران ببینید

این سریال در 26 قسمت 40 دقیقه ای در سال 89 برای شبکه تهران تولید شده و در خلاصه داستان آن آمده است: نصرت عشقی سالهاست در یکی از محلات تهران نانوایی سنگگ دارد که به اتفاق سه پسرش مسعود، محمود و منصور آنجا را اداره می‌کند، با آمدن پرویز شریک سه دونگ از مغازه‌اش، که در ده سال قبل به ایتالیا رفته و حالا برای فروش سه دونگ آن به ایران آمده، ماجراهایی برای این خانواده پیش می‌آید که آنها تصمیم می‌گیرند به خارج از کشور مهاجرت کنند و…

در این سریال سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، مرجانه گلچین، جواد عزتی، یوسف صیادی، داریوش سلیمی و عباس جمشیدی فر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: نویسندگان: علیرضا مسعودی، سیدنیما حسن‌نیا، مجری طرح: مجید صادقی، طراح لباس :محسن غلامی، صدابردار: محمد شیبندی، مدیر تدارکات: مهدی نکونام، طراح گریم: سیاوش گرجستانی، تدوین‌گر: آرش یاراحمدی، عکاس: آرش شامحمدی. اولین قسمت مجموعه تلویزیونی سه دونگ سه دونگ از امروز ساعت 6:15 برای مخاطبان شبکه تهران بازپخش می شود. (روابط عمومی شبکه تهران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها