فراگیری ورزش باید شامل حال تمام کارکنان موسسه جام‌جم شود

مقدم: فوتسال جام‌جم، قابلیت قهرمانی دارد

مدیر مسئول جام‌جم با تاکید بر گسترش ورزش در بین تمام کارکنان موسسه اعم از زن و مرد تصریح کرد: تیم فوتسال جام‌جم قابلیت زیادی به لحاظ درخشش در رقابت‌های مختلف دارد که باید زمینه رشد و باروری این تیم را فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۷۵۴۶۲

به گزارش جام‌جم ورزشی، بیژن مقدم که در مراسم اهدای جوایز تیم‌های برتر فوتسال چهاردهمین سالگرد روزنامه جام‌جم صحبت می‌کرد، با قدردانی از برگزارکنندگان این بازی‌ها گفت: امروز نقش ورزش در سلامت روح و جسم بر کسی پوشیده نیست و طبیعی است باید زمینه‌ای را فراهم کنیم تا همه کارکنان موسسه جام‌جم با شرکت در برنامه‌های ورزشی، زمینه سلامت جسم و روح خود را فراهم آورند. وی با اشاره به این‌که فوتسال جام‌جم از قابلیت‌های خوبی برای رشد و شکوفایی برخوردار است، بر شرکت این تیم در مسابقه‌های مختلف و بویژه مسابقاتی که در سطح رسانه‌ها و سازمان صداوسیما برگزار می‌شود، تاکید کرد.

مقدم خواستار این شد که علاوه بر مسابقه‌های فوتسال، زمینه‌ای ایجاد شود تا بانوان و دیگر کارکنان موسسه در مسابقاتی چون دارت، طناب‌کشی، تنیس روی میز فعال شده و به رقابت بپردازند.

در رقابت‌های فوتسال سالگرد انتشار روزنامه جام‌جم که با حمایت شرکت ورمل (تامین‌کننده تجهیزات پزشکی و دارویی) برگزار شد، تیم‌های پاسارگاد، جام‌جم و غزالی اول تا سوم شدند. اکبر یعقوبی، مدیر روابط عمومی موسسه جام‌جم در ابتدای این مراسم با اشاره به این‌که هرساله شور و شوق قابل توجهی برای برگزاری مسابقات فوتسال در بین همکاران ایجاد می‌شود، گزارشی از برگزاری این دوره از رقابت‌ها را به مقام عالی موسسه ارائه داد. در پایان این مراسم، جوایز قهرمانی و جام‌های تیم‌های اول تا سوم از سوی بیژن مقدم به نمایندگان آنان اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها