انتقاد شدید دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال

نظری: خسوس یک مربی ترسو است که از جای دیگر دستور می‌گیرد

دروازه‌بان لژیونر فوتسال ایران با انتقاد شدید از مسئولان کمیته فوتسال، آنها را به خیانت در پنهان کردن پیشنهادات خارجی بازیکنان تیم ملی متهم کرد. نظری همچنین خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی را یک مربی ترسو دانست که دستورات به او از جای دیگری می‌رسد.
کد خبر: ۶۷۵۴۶۱

دروازه‌بان تیم نوریلسکی روسیه که با خبرگزاری مهر صحبت می‌کرد درباره وضعیتش در این تیم اروپایی گفت: لیگ روسیه یکی از بهترین لیگ‌های فوتسال دنیاست. به نظرم فوتسالیست‌های ما باید از ایران خارج شوند تا فوتسال حرفه‌ای را از نزدیک لمس کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که لیگ برتر فوتسال ایران با لیگ کشوری مثل روسیه چقدر اختلاف دارد، اظهار کرد: این دو با همدیگر قابل قیاس نیست. ما هم لیگ خوبی از نظر ظرفیت بازیکن داریم، ولی از نظر اسپانسر و برنامه ریزی حرفه‌ای نیستیم.

چرا هیچ کس نیست که بازیکنان ما را به لیگ‌های معتبر اروپایی ببرد، نظری با طرح این پرسش گفت: حالا هم بازیکنان ایران خواستار زیادی دارند. بعد از مسابقات جام جهانی 2008 هر 14 بازیکن تیم ملی ایران از کشورهای اروپایی پیشنهاد داشتند؛ ولی مسئولانی که آن زمان راس کار فوتسال بودند، چه خیانت‌ها که نکردند. متاسفانه آقایان آن زمان کمک نکردند بازیکنان فوتسال از ایران خارج شوند. آنها همه را در ایران محصور کردند تا سقف فوتسال از صد دلار بالاتر نرود.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد از حمایت‌هایی که از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و نایب قهرمانی این تیم می‌شود، گفت: آقایان می‌گویند در گذشته چنین تیمی در فوتسال نداشتیم. پس تیمی که در سال 2008 قهرمان آسیا شد چه بود؟ تیمی که در جام جهانی درخشید چطور؟ تیم ما در بازی‌های آسیایی تایلند با بیش از 50 گل زده ،فقط دو گل خورده داشت . ما رکورددار گل‌های خورده هستیم، ولی حالا آقایان این تیم را با آن تیم مقایسه می‌کنند.

وی در ادامه انتقاداتش از تیم ملی فوتسال، به خسوس کاندلاس سرمربی تیم اشاره کرد و گفت: با من بد رفتار شد. خسوس حتی اجازه نداد در اردوی تیم ملی در روسیه با تیم تمرین کنم. او یک مربی ترسو است. من حتی این را به خودش هم گفتم. او اگر مرا نمی‌خواست باید مستقیم آن را می‌گفت نه این‌که انگ مصدومیت به من بزند. به همین دلیل مجبور شدم در بازی دوستانه تیم ملی با باشگاه نوریلسکی، درون دروازه باشگاه روسی بایستم و از این بابت هم خیلی ناراحتم چون سه ضربه پنالتی بازیکنان ایران را گرفتم.

نظری در پایان گفت: خسوس آدمی نبود که به بزرگ‌ترها بازی بدهد، چون دستورات از جای دیگری به او می‌رسید! این‌که می‌گویند ما این دوره ده گل به ازبکستان زدیم و 15 گل به ویتنام یا چین، خب ما هم در دوره‌های قبل به این تیم‌ها 20 تا 20 تا گل می‌زدیم. این‌که برخی سینه سپر کرده و از این نایب قهرمانی دفاع می‌کنند، توهین و بی‌احترامی به مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها