داستان «بر لبه‌های زندگی» اثر کلود شنرب امشب ساعت 23 و 30 دقیقه با صدای بهروز رضوی در قالب برنامه کتاب شب از رادیو تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۵۹۸

کلود شنرب، روزنامه‌نگار و منتقد نشریات و روزنامه‌های گوناگونی بوده و در نمایش‌های مختلفی به ‌ایفای نقش پرداخته است. این نویسنده، زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه کرده است. موضوع اصلی داستان‌های این نویسنده، مسائل اجتماعی و روان‌شناختی است. در برخی داستان‌های شنرب به جنگ اشاره شده و زندگی افرادی روایت می‌شود که بعد از جنگ باقی مانده‌اند و زندگی آنها دستمایه نگارش داستان قرار گرفته است. داستان بر لبه‌های زندگی، میان دنیای واقعی، اما نامتعارف و جهان خیالی و گاه وهم‌انگیز در نوسان است.رضا قربانی تهیه‌کننده، محسن حکیم‌معانی سردبیر، بهروز رضوی گوینده و محمدرضا گودرزی بازنویسی رادیویی دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

روز جهانی میراث فرهنگی در رادیو ایران

برنامه «نگاه روز» امروز در رادیو ایران به بیان سیاستگذاری جدید سازمان میراث فرهنگی می‌پردازد.

در این برنامه، محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی موضوع سیاستگذاری جدید سازمان میراث فرهنگی را با حضور سعید اسلام‌زاده، کارشناس ـ مجری برنامه بررسی می‌کند. این برنامه ساعت 15 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.

تفکر قطعی‌نگری در رادیو سلامت

برنامه «سایبان آرامش» امروز در رادیو سلامت با موضوع تفکر قطعی‌نگری و تاثیر آن بر سلامت روان پخش می‌شود.

این برنامه با حضور گلکاریان، روان‌شناس به بحث و بررسی پیرامون نقش تفکر قطعی‌نگری در سلامت روان می‌پردازد. این برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است و ساعت 13 و 20 دقیقه پخش می‌شود.

پخش «شنا در رویا» از رادیو نمایش

نمایش «شنا در رویا» به کارگردانی ژاله علو امروز ساعت 23و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، نمایش «شنا در رادیو» براساس داستان مردی در تبعید ابدی نوشته نادر ابراهیمی توسط عباس شادروان تنظیم رادیویی شده است و داستان این نمایش درباره مردی به نام صدرالمتالهین است که گرفتار بیابان برهوت می‌شود.این نمایش به تهیه‌کنندگی مهتاب امینی، گویندگی مریم نشیبا و با هنرمندی صدرالدین شجره، شهین نجف‌زاده، مهرداد مهماندوست، ایوب آقاخانی، علی‌اصغر دریایی، صفا آقاجانی، احمد شمس‌آصف، احمد گنجی، مجید حمزه، عباس شادروان، سینا نیکوکار، حبیب بختیاری، اسماعیل بختیاری، مهدی طهماسبی و عبدالعلی کمالی پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها