جشن و شادمانی تهرانی ها ; گزارش ایرنا

جام جم آنلاین : جشن و شادمانی تهرانی ها به خاطر پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر بحرین در شهر ادامه دارد. ایرنا در این زمینه گزارشی مخابره کرده است.
کد خبر: ۶۷۲۵۴

همزمان که داور دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران و بحرین در شامگاه چهارشنبه سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد، هزاران جوان تهرانی، بطور خودجوش با به حرکت درآوردن موتورسیکلتها و خودروهای خود، کارناوالهای شادی براه انداختند.
بهگزارش خبرنگاران ایرنا ازسطح شهر تهران، درحالی که خودروها، با به صدا درآوردن بوق خود در خیابانها براه افتاده بودند و فضای شهر تهران نورباران و نورافشانی شده بود، صدها خودرو تزیین شده به تصاویر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز در سطح شهر به تجمع شادی آفرین مردم پیوست.
جوانانی که با خودانواع پوسترهای نامزدهای انتخاباتی را حمل میکردند ضمن مشارکت در پایکوبی و شادمانی مردم، اقدام به توزیع عکس ، پوستر و اقلام تبلیغاتی متعلق به نامزدهای مورد نظر خود کردند.
شادمانی مردم تهران به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی آلمان، با تجمع مردم بویژه جوانان در میادین و خیابانها و برپایی هلهله و شادی همراه است.
در لحظه مخابره خبر، هرلحظه بر تعداد خودروهایی که بوق زنان طول خیابان ولی عصر تهران را به سمت شمال طی میکنند، افزوده میشود.
همچنین یک گروه صدها نفری از جوانان تهرانی با حمل پرچم و فریاد ایران - ایران طول این مسیر را به سمت شمال خیابان ولی عصر طی کردند.
دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران و بحرین در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی آلمان در غروب چهارشنبه برگزار شد که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی ایران پایان یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها