توضیحات تهیه کننده داریوش فرضیایی درباره عکس جنجالی

«عمو پورنگ» در پشت صحنه برای پدرش گریه می‌کرد

روز به​یاد ماندنی کودکان سنندجی

حضور 12هزار نفری سنندجی ها در برنامه عمو پورنگ

همزمان با افتتاح رسمی شبکه تلویزیونی «نسیم» گروه عمو پورنگ روز پنجشنبه در استادیوم بزرگ 15 هزار نفری شهر سنندج حاضر شدند و درجمع کودکان این شهر برنا مه‌های شادی را اجرا کردند.
کد خبر: ۶۷۲۱۱۱
حضور 12هزار نفری سنندجی ها در برنامه عمو پورنگ

علی زارعان، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو در این باره گفت: شبکه نسیم تنها شبکه ملی بود که روز چهارشنبه دور از تهران، در یکی از زیباترین استان های کشور و درجمع مردم با صفای کردستان به صورت رسمی افتتاح شد.وی افزود: برای استفاده بیشتر از فضای این استان و مردم شاد کردستان ،عمو پورنگ ، امیر محمد، سلطان و پهلوان پنبه روز پنجشنبه در استان کردستان ماندند و در استادیوم بزرگ شهر سنندج به اجرای برنامه پرداختند.عمو پورنگ برای ایجاد صمیمیت بیشتر لباس کردی پوشید و سهیلی که خودش کُرد است و نقش سلطان را بازی می کند چند قطعه به زبان کردی اجرا کرد که با استقبال مردم رو به رو شد.

زارعان با بیان اینکه عموپورنگ و گروهش از ساعت 18 تا 20 در جمع مردم کردستان برنامه اجرا کردند، گفت: این برنامه دیروز از شبکه نسیم پخش شد و گزیده آن‌هم بزودی از شبکه دو به نمایش در خواهد آمد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
منا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
۰
۰
برنامتون عالی بود از داریوش فرضیایی و امیر محمد متقیان و ابراهیم شفیعی و امیر سهیلی تشكر می كنم و دوستون دارم كه به شهر ما امدند امیدوارم دوباره به شهر ما سفر كنند

نیازمندی ها