ابوالفضل قناعتی، عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران، در جشنواره بین‌المللی رادیو اطلاع‌رسانی را محور اصلی برنامه‌های رادیویی می‌داند و درباره ویژگی رادیو گفت: من بیشتر اوقات فراغتم را رادیو گوش می‌کنم، بخصوص زمانی که سوار ماشین می‌شوم بخش‌های خبری را دنبال می‌کنم؛ چرا که از این طریق خیلی راحت و سریع اخبار را به صورت مستند دریافت می‌کنم.
کد خبر: ۶۶۹۷۳۸

اخبار همه شبکه‌ها را دنبال می‌کنم؛ از اخبار سراسری گرفته تا رادیو پیام، تهران، ایران و... هر موجی را که در آن ساعت به اخبار اختصاص داده شده باشد پیگیری می‌کنم.

قناعتی در پاسخ به این پرسش که در تولید برنامه‌های رادیویی نیاز کنونی مردم را در چه حوزه‌ای بیشتر احساس می‌کنید، تصریح می‌کند: معتقدم آنچه در جامعه کنونی و با توجه به حضور گسترده رسانه‌ها احساس می‌شود، بحث انعکاس اخبار است. مردم نیاز دارند از آخرین اخبار مطلع شوند.

وی درباره جذاب کردن برنامه‌های رادیویی نیز گفت: با توجه به این که مهم‌ترین کارکرد رادیو اطلاع‌رسانی و تمرکز بر بعد سرگرم‌سازی و البته بحث آموزش مخاطبان است، بهتر است جهت جذب مخاطبان تدابیری اندیشیده شود که در کنار مسائل خشک آموزشی، جاذبه و تنوع ایجاد کرد و با انتخاب آهنگ‌ها و موسیقی‌های مجاز و افزایش برنامه‌های طنز بر قشر مخاطبان افزود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها