رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد:

عریضه‌ نویس متخلف دستگیر شد

عامل کلاهبرداری از مشمولان با وعده اعطای معافیت سربازی توسط پلیس شهرستان جوین خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۹۷۲۱
عریضه نویس وعده معافیت سربازی می داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی شهرستان جوین گفت: در پی گزارش شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی شیاد با وعده معافیت سربازی تیمی از ماموران پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری در ادامه تحقیقات متوجه شدند فردی عریضه نویس با انتخاب سوژه های مورد نظر با وعده واهی مبنی بر حل مشکل معافیت سربازی مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده که در یکی از شکایت ها فرد کلاهبردار با گرفتن مبلغ شش میلیون ریال وجه نقد وعده معافیت کفالت مادر را به فرد مشمول داده است.

ماموران پلیس آگاهی با شناسایی فرد کلاهبردار و جمع آوری مستندات لازم در این خصوص و با هماهنگی قضایی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین افزود: فرد کلاهبردار در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه با مشاهده ادله پلیسی لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری از مشمولان به بهانه حل مشکل معافیت از سربازی اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
چ.م
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
۰
۰
روزنامه شما در شهرستان جوین - خراسان رضوی یك نمایندگی ویژه نامه داره كه به اسم جام جم خیلی تخلفات انجام می ده
یكی از اون تخلفات انجام جهل اسناد و مداركه
چرا باید روزنامه ای با این عظمت توسط افرادی این چنین تخریب و بدنام بشه
در ضمن به اسم جام جم كارهای تبلیغاتی نیز قبول می كنه و با بدرفتاری و بدقولی هایی هم كه انجام داده باعث بدنامی روزنامه توی این شهرستان شده

نیازمندی ها