جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در صورت تامین منابع قانون جدید خدمت وظیفه عمومی حقوق سربازان معادل 60 تا 90 درصد حقوق کارمندان پایور نیروهای مسلح می شود و اگر این قانون اجرا شود حقوق سربازان 5 تا 6 برابر افزایش می یابد.
کد خبر: ۶۷۷۲۸۲
افزایش 5 برابری حقوق سربازان با اجرای قانون سال 90

سردار موسی کمالی در مورد طرح افزایش حقوق سربازان متاهل به منظور افزایش جمعیت که در مجلس در حال بررسی است، اظهار داشت: برابر قانون تسهیل ازدواج جوانان که در سال 86 به تصویب رسید حقوق سربازان متاهل دو برابر سربازان مجرد است. ما هیچ مشکل قانونی در رابطه با افزایش حقوق سربازان به ویژه سربازان متاهل نداریم.

وی با اعلام اینکه برخی فکر می کنند مشکل و خلاء قانونی در مورد حقوق سربازان داریم، تاکید کرد: متاسفانه وقتی جوی ایجاد می شود عده ای فکر می کنند در مورد حقوق سربازان مشکل قانون داریم در حالی که مشکل اصلی کمبود منابع و اعتبارات است.

به گفته کمالی، در زمان بودجه ریزی باید این موضوع از سوی دولت اعلام شود و مجلس نیز بحث افزایش حقوق سربازان را مورد توجه قرار دهد اما در سال 90 با وجود تصویب قانون افزایش حقوق سربازان اقدامی در این باره انجام نشده است.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام اینکه طرح جدید به دلیل داشتن بار مالی احتمالا از سوی شورای نگهبان رد می شود، افزود: بهتر است به جای وضع قوانین جدید آنهم در حالی که قانونهای خوبی داریم،اعتبارات طرح های مصوب تامین شود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها