کد خبر: ۶۶۷۸۷۷
خادم:سعی کردیم پرسپولیس را بعنوان یک باشگاه نمونه معرفی کنیم

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به رفع تمام بدهی‌های باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل آینده تاکید کرد: به دنبال سازماندهی و نظم دادن به این باشگاه هستیم.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: بر اساس ماموریتی که وزارت ورزش و جوانان در خصوص این باشگاه مردمی بر عهده داشت، اولین نکته مهم رفع مشکلات مالی و بی نظمی‌هایی بود که در باشگاه پرسپولیس و استقلال طی مدت‌های زیادی شاهد بودیم و این مساله علاقمندان و هواداران این دو باشگاه را دچار دغدغه‌ کرده بود. لذا بر همین اساس با سازماندهی بدهی‌ سنگین باشگاه پرسپولیس که سال‌های سال پیگیر این موضوع بودیم و انتخاب اعضای هیات مدیره، به این دغدغه‌ و حرف و حدیث‌هایی که پشت سر این باشگاه مردمی بود پایان دهیم.


وی افزود: اولین اتفاق مهمی که برای این باشگاه رخ داد و سعی‌مان بر این بود تا باشگاه پرسپولیس را به عنوان یک باشگاه نمونه معرفی کنیم، این بود که باشگاه‌ها را به سمت باشگاه‌داری منظم سوق دهیم. همچنین تلاش کردیم تا پایان فصل آینده بدهی موجود در باشگاه را با کمک حامیان مالی برطرف کنیم. قطعا با حمایت این حامیان کل بدهی باشگاه پرسپولیس و دغدغه‌هایی که برای بستن یک تیم خوب برای فصل آینده وجود داشت، رفع خواهد شد. لذا با واریز شدن 40 تا 50 میلیارد تومان به حساب باشگاه پس از این دیگر باشگاه با بدهی مواجه نخواهد بود.

خادم در ادامه خاطر نشان کرد: اعضای هیات مدیره را در این دوره افرادی توانمند، اقتصادی، فنی و حقوق دان تشکیل داده‌اند تا مشکلات حقوقی باشگاه پرسپولیس را مرتفع کنیم. این مجموعه در کنار هم، مدیرعامل توانمند و با تجربه‌ای را انتخاب می‌کنند. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان بتواند تا حد ممکن این باشگاه را سازماندهی کند تا بعد از این دیگر اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بی دلیل وارد حاشیه و سایر مسائل نشوند.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان درباره انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و معرفی آن، یادآور شد: قرار است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (دوشنبه) از دل اعضای خود هیات مدیره و همچنین گزینه خارج از هیات مدیره انتخاب و معرفی شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد دو عضو دیگر به این اعضای هفت نفره اضافه شود یا خیر؟ گفت: اگر مدیرعامل خارج از هیات مدیره انتخاب شود به عنوان پیشنهاد این مساله مطرح شده، اما اگر مدیرعامل از خود داخل هیات مدیره باشد، هیات مدیره با این هفت نفر کار خود را ادامه خواهد داد.

خادم با تشکر از علاقمندان و عذرخواهی از آنها و اصحاب رسانه، گفت: برای ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان پرونده‌ پرسپولیس چه در حوزه فنی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری بسته شده و امیدوارم پس از این اصحاب رسانه و هواداران این باشگاه خود با هیات مدیره در تماس باشند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد محمدرضا رحیمی یکی از گزینه‌های منتخب وزارت ورزش و جوانان برای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باشد؟ تاکید کرد: ما هیچ گزینه‌ای را انتخاب نکرده‌ایم. البته چند گزینه در نظر داریم که رحیمی نیز جزو آنها است. (ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها