تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی است تا برای بازی‌های جام جهانی آماده شود، اما این تیم با کمترین توجه از سوی رسانه‌ها اعم از سیاسی و ورزشی روبه‌روست و بیشتر اخبار به مسائل سیاسی، اقتصادی و سرخابی‌ها اختصاص دارد.
کد خبر: ۶۶۷۷۹۴

طبیعی است بعد از ثبت‌نام یارانه‌ها، اخبار سیاسی که همیشه درشت‌تر از بقیه مسائل روزنامه‌هاست، پر کردن باک خودروها در صف‌های طولانی و سپس گران شدن بنزین که پای افزایش کرایه‌ها و همین‌طور گرانی را در روزهای آینده به میان می‌کشد، تمرینات تیم ملی با کرش آن هم در آفریقا نباید چندان به چشم بیاید.

تیم ملی را در روزنامه‌ها با مصاحبه‌های علی دایی علیه وزارت ورزش و جوانان، یا انتشار ریز مبالغ قراردادهای سرخابی‌ها و قهر و آشتی مرد کروات با سرمربی پرتغالی فوتبال چگونه باید پیدا کرد؟ تازه ماجرای استقلالی‌ها در 90 یا نشست مشترک در وزارتخانه بماند که جناب مدیر می‌گوید 20 میلیارد بدهند کار درست می‌شود، اما سرمربی تیم خبر منتشره را تکذیب می‌کند. انگار نه انگار این دو نفر با هم از یک نشست بیرون آمده‌اند، اما هر کس خبر دیگری را تکذیب می‌کند. تیم ملی در آفریقاست و در فوتبال ایران، اما غوغایی بر پاست از هر سو که می‌بینی، ساز مخالف کوک می‌شود.

انگار در تعطیلی لیگ فوتبال، اهالی این ورزش ماموریت دارند مثل سلمانی‌های بیکار سر یکدیگر را بتراشند مبادا اخبار حواشی فوتبال به برخی رسانه‌ها نرسد و روی جلد برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها از چاپ چهره گرفته تا گفته‌های ناشی از عصبانیت آنها خالی بماند.

دیروز بود انگاری وقتی گل قوچان‌نژاد ما را از فرط شادی به خیابان‌ها برد، اما امروز جز اطلاعات دم‌دستی از حضور تیم ملی در آفریقا، خبری از دل آماده‌سازی ملی‌پوشان، مارا خوشحال نمی‌کند.

این روزها باید تیم ملی فوتبال و حضور ارزشمند آن را در جام جهانی برزیل بیشتر دریابیم. هر چند با برنامه‌های حذفی درخصوص برخی نفرات که بعد از ماه‌های صعود تیم ملی به برزیل صورت گرفت، مصاحبه‌هایی از سر نومیدی درخصوص نتایج این تیم منتشر می‌شود، یا سردرگمی در راهی کردن تیم به آفریقای جنوبی، مردم را از نتایج تیم ملی در جام جهانی تا حدی مایوس کرده است، اما با این حال تیم ملی فوتبال خوبی داریم و افتخاری دیگر در جام جهانی که خیلی از کشورها حضور در این جام را آرزو می‌کنند.

محمد رضاپور / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها