کد خبر: ۶۶۷۱۹۷
خادم:تغییرات درهیات مدیره پرسپولیس گسترده است

معاون وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در این جلسه سعی کردیم نکات مثبت و منفی سیستم باشگاه استقلال را بررسی کنیم. وی همچنین از معرفی هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس ظرف دو روز آینده خبر داد.
امیررضا خادم پس از جلسه امروزش با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره این جلسه گفت: مسائلی که در چند روز اخیر درباره استقلال و مسائل مالی این باشگاه مطرح شده بود، در این جلسه بررسی کردیم و صحبت‌های مد نظر دو طرف مطرح شد. ان‌شاءالله که در آینده نزدیک به نتیجه خوبی برسیم.

وی درباره تغییرات هیات مدیره باشگاه استقلال نیز گفت: این جلسه ارتباطی به این موضوع نداشت. هیات مدیره آمده بود تا گزارش عملکردش را بدهد و بازرسان وزارت ورزش هم نتیجه بازرسی‌های خود از این باشگاه را ارائه دادند. همچنین انتظاری که وزارت ورزش از هیات مدیره باشگاه داشت، مطرح شد. انتقادات و پیشنهاداتی مطرح شد که در نهایت قصد ما این بود که مشخص کنیم چه اشکالاتی در سیستم باشگاه استقلال وجود دارد و نکات مثبت کار کجاست.

خادم درباره انتقادات امیر قلعه‌نویی از وی نیز گفت: ایشان در چند روز گذشته گلایه‌هایی داشتند که به طور عیان مطرح کردند. قلعه‌نویی در چند سال گذشته به نوعی جزو بهترین مربیان ایران بوده و رقم قراردادش هم نسبت به سایرین طوری نیست که محل اشکال باشد. مسئله ما این است که چرا مدیران عامل و هیات مدیره باشگاه‌ها نمی‌توانند مولد باشند و همه چیز را سر دولت خراب می‌کنند.

معاون وزیر ورزش همچنین گفت: به فاصله کمی درباره باشگاه پرسپولیس نیز بررسی‌هایی انجام خواهیم داد و ظرف دو روز آینده هیات مدیره این باشگاه را معرفی می‌کنیم و تغییرات گسترده‌ای در هیات مدیره خواهیم.

وی همچنین درباره واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون این باشگاه‌ها از طریق مزایده واگذار می‌شوند و برگزاری مزایده هم بر عهده سازمان خصوصی‌سازی است.

خادم همچنین در مورد پیشنهاد علی فتح‌الله‌زاده مبنی بر در اختیار گرفتن باشگاه نیز گفت: ایشان پیشنهاداتی را مطرح کرده‌اند و ما هم پیشنهادات را مورد بررسی قرار می‌دهیم اما اینکه درخواست پول می‌کند برای اداره باشگاه اصلا درست نیست.

وی در مورد پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: وزارت ورزش امکان مالی لازم را ندارد که بخواهد بدهی دو باشگاه را پرداخت کند. مجموع بدهی این دو باشگاه بالغ بر 110 میلیارد تومان می‌شود و ما نیز بودجه‌ای این چنینی نداریم که بخواهیم بودجه‌ای این چنینی را پرداخت کنیم. البته من به شخصه از صبح تا شب جلسه می‌گذارم و پیگیری می‌کنم تا بتوانم مشکلات این دو باشگاه را حل کنم.

خادم در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا موعد سرپرستی پروین در باشگاه پرسپولیس تمام شده است، گفت: موعد سرپرستی علی پروین هفته گذشته به پایان رسید و قرار است طی دو روز آینده هیات مدیره و مدیرعامل جدید سرخ‌پوشان را معرفی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها