فرار کلاهبردار به خارج از کشور

سرکرده باندی که با جعل پروانه دامداری تسهیلات بانکی گرفته بودند، در تحقیقات و تعقیب پلیس آگاهی دستگیر و معلوم شد یکی از همدستان وی نیز به خارج از کشور متواری شده است.
کد خبر: ۶۶۶۹۲۷

به گزارش مهر، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در این باره گفت: پس از تشکیل پرونده‌ای مبنی بر دریافت تسهیلات بانکی غیرمجاز از بانکی در شهریار با اسناد و مدارک جعلی به ارزش 200 میلیون تومان موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. سرهنگ خدادادی افزود: متهمان که سه نفر هستند سال 1379 تسهیلات را دریافت و پس از آن نشانی‌‌های محل سکونت خود را تغییر داده و متواری شده بودند. باتحقیق از نماینده حقوقی بانک، استعلام از ادارات ثبت احوال، اداره ثبت اسناد و املاک و فرمانداری نشانی محل سکونت متهمان شناسایی شد.

خدادادی تصریح کرد: متهم ردیف اول در تهران بازداشت و معلوم شد متهم ردیف دوم نیز به خارج از کشور متواری شده که با به دست آمدن شماره تلفن همراه وی سه همسر وی نیز شناسایی شدند و معلوم شد متهم با خودرو‌های اجاره‌ای هیوندا جنسیس، تویوتا لکسوز و بنز500 s در تردد بوده است.

وی افزود: متهم ردیف اول دامدار یکی از روستا‌ها از توابع شهرستان ملارد بوده و پروانه بهره‌برداری را به نام شرکت دامپروری دیگری جعل کرده و با استفاده از آن تسهیلات بانکی دریافت کرده است و تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر نیز از جمله یکی از آنها که مردی سه زنه است و به خارج از کشور متواری شده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها