پلیس بعد از جستجوی گسترده، کودک را پیدا کرد

شکنجه پسر 5 ساله از سوی پدر و نامادری

پلیس، پدر و نامادری پسر پنج ساله را به اتهام کودک آزاری بازداشت کرد. به گزارش پلیس تگزاس، پدر کودک پنج ساله و همسرش او را در کمد زندانی کرده و بدون آب و غذا نگه داشته بودند، به گونه‌ای که پسربچه تا مرگ فاصله چندانی نداشت. پدر کودک بردلی بلیمیر بیست و چهار ساله و نامادری او تامی بلیمیر سی و سه ساله معرفی شده‌اند. آنها به اتهام اهمال و به خطر انداختن جان کودک خود بازداشت شده‌اند. مارک هرمان، رئیس پلیس منطقه گفته است: «در طول 28 سال خدمتم پرونده‌ای به این وحشتناکی ندیده بودم. وقتی پسربچه را دیدم، واقعا شوکه شدم.»
کد خبر: ۶۶۶۲۴۸

پرونده از وقتی به جریان افتاد که پلیس، شکایتی از منزل بلیمیرها دریافت کرد. زمانی که پلیس به خانه آنها رسید، پسر شانزده ساله بلیمیرها (که پسر زن خانواده است) داشت با پدرخوانده و مادر خود بر سر آزار کودک پنج ساله‌شان بگو‌مگو می‌کرد.

پلیس هنگام بازرسی خانه، متوجه شد این زوج کودک پنج ساله خود را مجبور می‌کنند داخل یک کمد در زیرپله زندگی کند. برادر شانزده ساله او نتوانسته بود این اتفاق را تحمل کند و به همین دلیل پلیس را در جریان قرار داده بود. بازرسان تلاش کردند کودک را نجات دهند، اما متوجه شدند قبل از رسیدن پلیس، نامادری کودک را از محل خارج کرده است. به این ترتیب پسربچه پیدا نشد و مقامات همان زمان گفتند این زوج با آنها همکاری نمی‌کنند و بارها پلیس را فریب داده و نشانی‌های نادرست درباره محل نگهداری کودک داده‌اند.

ماموران در گام بعدی وقتی زن و شوهر متهم هنوز آزاد بودند، با همکاری مرکز مخابرات تلاش کردند از طریق تلفن‌همراه نامادری، محل اختفای کودک را کشف کنند و خانه به خانه دنبال او بگردند. در جریان تحقیقات، پدر کودک در حال خروج از در اتاقی در مسافرخانه‌ای دیده شد. ماموران داخل این اتاق رفتند و پسربچه را پیدا کردند.

به گفته پلیس، در بدن کودک چند جای کبودی و ورم دیده شده و بسیار لاغر است. پس از یافتن کودک، او به بیمارستان منتقل شد. رئیس پلیس خطاب به مظنونان گفته است: «نمی‌دانم شما چطور با یک کودک چنین کاری کردید؟ این اتفاق قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. شما از شکنجه دادن پسربچه اصلا احساس ناراحتی نمی‌کردید؟»

تامی بلیمیر شش ماهه حامله است و علاوه بر پسر شانزده ساله‌ای که موضوع کودک آزاری را به پلیس گزارش داده، فرزندان دیگری نیز دارد. او اکنون با وثیقه 2000 دلاری آزاد است. همسر او بردلی بلیمیر بدون قرار وثیقه در بازداشت به سر می‌برد.

به گفته رئیس پلیس، پزشکان در حال بررسی آسیب‌های وارد شده به کودک هستند و پس از تکمیل تحقیقات با توجه به همه جرایم پدر و مادر، علیه آنها اقامه دعوی خواهد شد. وکلای متهمان از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران سر باز زده‌اند.

کودک پنج ساله در بیمارستان و تحت حمایت مراکز خدمات کودکان است.

پلیس گفته نامادری این کودک به خاطر شرایط بارداری‌اش به قید وثیقه آزاد شده، اما همه اتهاماتی که متوجه شوهرش است، متوجه او هم است و هر دو محاکمه خواهند شد.

منبع: اچ. ال. ان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها