اعتراف متهمان به دهها فقره دزدی

باند سارقان مسلح مامورنما متلاشی شد

زوج مامورنما دستشان رو شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یک زوج سارق و کشف 3 فقره سرقت دام خبرداد و گفت: سارقان با پوشش مامور پلیس از دامداری های تهران، گلستان و سمنان 150 راس دام سرقت کرده بودند.
کد خبر: ۶۶۵۸۴۳
زوج مامورنما دستشان رو شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمدرضا میرزایی گفت: در پی سرقت 96 راس دام در اسفند ماه سال گذشته در دامغان، تیم ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان مامور رسیدگی به این پرونده شد.

وی افزود: سارقان با تجهیزات و پوشش مبدل و به عنوان مامور اقدام به سرقت می کردند که این موضوع حساسیت پرونده را دوچندان می کرد.

سردار میرزایی در ادامه به اقدامات گسترده اطلاعاتی، فنی و تخصصی پلیس اشاره کرد و گفت: تلاش پیگیرانه ماموران پلیس، به شناسایی یک دستگاه خودروی مزدا انجامید که مالک آن ساکن یکی از شهرستان های استان گلستان بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این مطلب که ماموران پلیس آگاهی دامغان با هماهنگی مرجع قضایی عازم گلستان شدند، افزود: متهم در عملیاتی دستگیر و در همان تحقیقات مقدماتی مدعی شد خودروی مزدا را به فرد دیگری فروخته است.تحقیقات فنی پلیس حکایت از ساختگی بودن داستان فروش خودروی مزدا بود که سارق جوان به همراه همسرش که همدست وی نیز بود، برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی دامغان منتقل شدند.

وی گفت: در بازجویی های انجام شده سارق که راهی برای فرار از چنگال قانون نمی دید زبان به اعتراف گشود و به انجام سرقت اعتراف کرد.

به گفته سردار میرزایی، اظهارات ضد و نقیض متهم از یک سو و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی از سویی دیگر، کشف دو فقره سرقت مشابه در شهرستان های سبزوار و فیروزکوه را فاش ساخت.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: این زوج جوان به سرقت 150 راس دام به ارزش 970 میلیون ریال اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها