رئیس پلیس آگاهی استان کردستان اخبار منتشر شده از سوی سایت‌های مخالف نظام مبنی بر وقوع قتل‌های سریالی در این استان را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۶۴۷۴۴

سرهنگ علی احمدی‌تبار در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز شد و بررسی‌ها نشان داد برخلاف ادعای این سایت‌ها در یک ماه گذشته فقط چهار فقره خودکشی در شهر مریوان رخ داده و موضوع قتل سریالی 9 مرد در این شهر صحت ندارد.

ضراب تکذیب کرد

رضا ضراب، تاجر ایرانی و تبعه ترکیه که چندی پیش به اتهام فساد مالی و ارتشا در ترکیه دستگیر و سپس آزاد شد و حرف و حدیث‌هایی درباره ارتباطش با بابک زنجانی به گوش می‌رسید، با اشاره به اتهامش درباره انتقال درآمدهای نفتی ایران از ترکیه به ایران گفت اتهامات وارد شده به او صحت ندارد.

واریز درآمد فروش خوراک پتروشیمی به حساب هدفمندی

دیوان محاسبات با انتشار گزارشی در 11 بند به برخی اقدامات اقتصادی در دولت قبل اشاره و اعلام کرد در سال‌های 88، 89 و 90 صادرات نفت خام هرگز به سقف صادرات پیش‌بینی شده در بودجه مصوب نرسیده، لیکن کسری بودجه بخش واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای همواره از محل افزایش قیمت فروش نفت خام نسبت به قیمت مصوب بودجه‌ای جبران شده است.در این گزارش همچنین آمده است خزانه‌داری کل کشور، 85.5 درصد از مبالغ واریز نقدی بابت خوراک تحویلی به مجتمع‌های پتروشیمی را به حساب هدفمندسازی یارانه‌ها واریز کرده است.

روایت نیویورک‌تایمز از کانال مذاکرات محرمانه

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز با انتشار گزارشی در مورد فعالیت‌های هیلاری کلینتون در دوره‌ای که عهده‌دار وزارت خارجه آمریکا بود، به نقل از تام دونیلون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا نوشت: کلینتون به دنیس راس مشاور ویژه‌اش دستور داد که کانال محرمانه‌ای برای گفت‌وگو با ایرانی‌ها در عمان ایجاد کند.به گزارش انتخاب وبه نقل از این روزنامه، آنچه کمتر مورد توجه قرار گرفت، دیدار کلینتون با سلطان قابوس و پیشنهاد او به وزیر خارجه آمریکا برای کمک به دیدار با ایرانی‌ها بود. پس از چند دیدار آشنایی با هیاتی از تهران، کلینتون دو نفر از معاونان ارشد خود یعنی جک سالیوان و ویلیام برنز را به منظور گفت‌وگوهای بیشتر به عمان اعزام کرد. این اقدام راه را برای مذاکرات هسته‌ای که اکنون در جریان است، باز کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها