مهاجم پرسپولیس تاکید دارد چنانچه آرامش به این تیم برگردد، فصل باشکوه در انتظار سرخپوشان خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۴۷۲۲

محمدرضا خلعتبری درباره شرایط پرسپولیس گفت: نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شاهکار بود و این موفقیت ما دست‌کمی از قهرمانی نداشت؛ هرچند به تیم فولاد خوزستان بابت قهرمانی تبریک می‌گویم.

وی افزود: همه فکر می‌کردند که ما با کسب یک مقام شرایط‌مان بهتر می‌شود، اما متاسفانه حالا خوب است نایب قهرمان شدیم، چون به نظرم دغدغه دایی برای فصل آینده خیلی بیشتر شده است و اصلا معلوم نیست باید جواب سلام ما را بدهند. من امیدوارم هر کسی دلش برای این پرسپولیس و 30 میلیون هوادار می‌سوزد دست به کار شود و فکری به حال این تیم و کارهای عقب‌افتاده‌اش کند.

خلعتبری در پاسخ به پرسشی در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در پرسپولیس به فارس گفت: من به خاطر دایی به پرسپولیس آمدم و به نظر ایشان احترام می‌گذارم، اما از صمیم قلب دوست داشتم به یک مقام خوب دست پیدا کنیم که خدا را شکر اتفاق افتاد.

خلعتبری در مورد ماندن یا رفتنش از پرسپولیس نیز گفت: فعلا در خدمت تیم ملی هستم. باید یک‌سری شرایط را بسنجم و بعدا درباره این موضوع توضیح بدهم، عجله نکنیم بهتر است.

وی در پایان در پاسخ به پرسشی که به نظر شما چند درصد از بازیکنان پرسپولیس در این تیم می‌مانند، گفت: نمی‌دانم، اما اگر این بازیکنان بمانند آن وقت پرسپولیس واقعی را در فصل آینده ببینید؛ البته حضور در آسیا کار را خیلی سخت‌تر می‌کند، ولی اگر این بچه‌ها آرامش داشته باشند، چه کارهایی که انجام نمی‌دهند.

کوتاه و خواندنی از طلبکاران پرسپولیس

مصطفی شکری، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: خبر مربوط به مفقود شدن اسناد قرارداد خلعتبری، هافبک تیم پرسپولیس با باشگاه عجمان شایعه است و مدارک مرتبط با این قرار داد در باشگاه موجود است.

باشگاه پرسپولیس مدارک و مستندات خود را در قبال ادعای قاضی را که خواستار دریافت 320 میلیون تومان طلب خود شده است، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

پس از دادخواست مارکو سپانوویچ در فیفا، باشگاه پرسپولیس لایحه دفاعیه‌ای در این خصوص تنظیم کرد. ارزش قرارداد این بازیکن 200 هزار دلار بود که 80 هزار دلار آن را دریافت کرد و در شکایت خود خواهان دریافت 120 هزار دلار دیگر شد.

پولادی با توجه به تصمیم مسئولان باشگاه درخصوص جریمه 30 درصدی برای کسر از قرارداد این بازیکنان با باشگاه را اعلام کرد تا این مساله در کمیته استیناف باشگاه پرسپولیس مورد بررسی قرار گیرد.

فهرست قرار​داد بازیکنان پرسپولیس بعد از تقاضای علی پروین از سوی امور مالی باشگاه مورد بررسی قرار گرفت و ظرف 48 ساعت آینده در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.

طلب کاروالیو، دستیار وینگادا (550 هزار فرانک سوئیس) را باشگاه پرسپولیس پرداخت می کند.از علی پروین هم خبر رسیده، طلب کاروالیومی‌تواند خطراتی برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کند بنابراین هفته آینده پرداخت می​شود.

به گزارش ایرنا، برخلاف شایعات موجود درخصوص نقد نشدن چک‌های پرداخت شده از سوی حسین هدایتی، این چک‌ها را بازیکنان نقد کرده​اند و این مساله در تماس با برخی بازیکنان تائید شد. هدایتی شبی که پرسپولیس برای نایب قهرمانی‌اش جشن گرفته بود، چک‌هایی به مبلغ ده میلیون تومان به بازیکنان پرسپولیس اهدا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها