عراقچی:

بازی با منافع ملی تا کجا پیش می رود

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای در واکنش به انتشار فایل صوتی منتسب به وی در فضای مجازی و برخی رسانه ها و تحریف سخنانش گفت: بازی با منافع ملی تا کجا می خواهد پیش برود.
کد خبر: ۶۶۳۷۱۰
بازی با منافع ملی تا کجا پیش می رود

معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در پاسخ به سوالی دربار انتتشار فایل صوتی منتسب به وی در فضای مجازی و برخی رسانه ها، «با ابراز تعجب از پخش ناقص و تحریف شده سخنانش در یک جلسه خصوصی» اظهار داشت: «نگرانم که اینطور بازی با منافع ملی تا کجا می خواهد پیش برود!»

وی از همه رسانه ها خواست در شرایطی که مذاکرات به مراحل حساس و پیچیده کنونی رسیده، از بیان اظهارات و ادعاهای بی پایه و اساسی که مغایر با منافع ملی و در راستای اهداف بیگانگان و دشمنان ایران اسلامی است، خودداری کنند.

عراقچی همچنین به رسانه ها توصیه کرد که منافع ملی کشور و احقاق حقوق هسته ای ملت بزرگ ایران را قربانی اهداف کوتاه مدت سیاسی خود نکنند.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: همان طور که رییس جمهور محترم در نامه خود به مقام معظم رهبری نیز اشاره فرموده اند توافق ژنو صراحتا حقوق هسته ای کشورمان را به رسمیت شناخته و با پذیرش ادامه غنی سازی در ایران، حق غنی سازی جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرده است.

در فضای مجازی و برخی رسانه ها، فایل صوتی منتسب به «سید عباس عراقچی» عضو تیم مذاکره کننده هسته ای در یک محفل خصوصی درباره توافق ژنو و غنی سازی ایران منتشر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها