رونمایی از لباسی تاریخی در مراسم افتتاح یک نمایشگاه

پوشش زنان در گذر زمان |مجموعه عکس|

کارشناس بخش دانشگاهی بنیاد ملی مد و لباس از افتتاح نمایشگاهی به نام «طرح پرنیا» به عنوان اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۳۳۹

جام جم سرا: راضیه حشمی پور گفت: اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی تحت عنوان "طرح پرنیا" در دانشگاه الزهرا (س) افتتاح می شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه روز یکشنبه 31 فروردین مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ساعت 14 در دانشگاه الزهرا (س) افتتاح خواهد شد.
به نقل از مهرخانه، کارشناس بخش دانشگاهی بنیاد ملی مد و لباس افزود: این نمایشگاه جهت ترویج فرهنگ مد و لباس اسلامی ایرانی در بین جوانان به ویژه دانشجویان و افزایش قدرت انتخاب دانشجویان در زمینه پوشش در دانشگاه ها راه اندازی می شود. برای ارایه پوشش ویژه فصل پاییز و زمستان نیز در فصل بهار از دانشجویان درخواست می شود طرح ها و نظرات خود را در این زمینه ارایه کنند که بعد از داوری، طرح های انتخاب شده برای دو فصل مذکور تهیه شوند .
وی هدف از این کار را ایجاد انگیزه بین دانشجویان و ایجاد کارآفرینی عنوان کرد.
لازم به ذکر است اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی قرار بود مهر ماه سال 91 راه اندازی شود ولی در پیچ و خم مسایل مرتبط به وزارت خانه هایی که در راه اندازی این نمایشگاه موثر بودند باقی ماند و راه اندازی نشد. از دو سال گذشته تا کنون مسئولان چند بار از افتتاح نمایشگاه طرح پرنیا خبر داده بودند که به دلیل آماده نشدن زیرساخت‌ها هر بار افتتاح این نمایشگاه به تاخیر افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها