روز چهارم ثبت نام یارانه‌ها

استقبال مردم از انصراف

براساس زمان‌بندی سرپرستان خانوار نیازمند و متقاضی که آخرین رقم شماره ملی آنها ۴ است، از ساعت 12 شب گذشته ثبت نام خود را آغاز کرده‌اند. در چهارمین روز مردم استقابل کمتری برای ثبت نام از خود نشان دادند.
کد خبر: ۶۶۲۲۶۹
استقبال مردم از انصراف

به گزارش جام جم آنلاین در چهارمین روز از ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه‌ها که از ساعت 24 شب گذشته آغاز شده است تاکنون روند ثبت نام به خوبی پیش رفته و گزارشی مبنی بر اختلال از سایت نشده است.

بر اساس این گزارش مسئولان سازمان از روند ثبت نام راضی بوده و حتی اعلام کرده‌اند که انصراف دهندگان هم بر اساس پیش بینی‌هایی که می‌شد از تعداد قابل توجهی برخوردار است.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به سرپرستان توصیه کرده است، که هنگام ثبت نام تا زمان نهایی شدن آن و دیدن پیغام ثبت موفقیت آمیز، در مکان مورد نظر حضور داشته و تلاش کنند که اطلاعات دقیق و صحیح وارد کنند، زیرا در حال حاضر امکان هیچ گونه ویرایش اطلاعات پس از تائید نهایی وجود ندارد.

قرار است پس از پایان ثبت نام متقاضیان طرح ثبت نام بیمه سلامت از اول اردیبهشت اجرا شود که در این طرح افرادی که هیچ نوع بیمه‌ای نیستند می‌توانند از طریق ساعت بیمه سلامت ثبت نام کنند. هزینه بیمه این افارد کاملا رایگان است و بودجه آن هم از هدفمندی یارانه‌ها اختصاص می‌یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تورو خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۰
آقا چرا جواب نمیدین آخه؟ همه چی هزار بار گفته شده اما در مورد نحوه حساب كردن حقوق چیزی نمیگن.
مثلا در خانواده سه نفری اگه دو نفر كار میكنن باید چه جوری حساب كنیم؟؟
حقوق ماهانه دو نفر رو تقسیم بر دو بكنیم یا تقسیم بر تعداد خانوار (3) ؟؟؟ آیا عدد بدست اومده همون عددیه كه مشخص میكنه كه ما به كدوم دسته تعلق داریم؟؟؟ پس میانگین سالانه كه میگن چیه ؟؟ میشه یه مثال بزنین؟؟ لطفا لطفا

نیازمندی ها