آیت‌الله ایمانی با تمجید از برنامه‌های نوروزی رسانه ملی گفت: بخش عمده‌ای از رشد و بالندگی جامعه اسلامی مرهون تلاش وفعالیت رسانه ملی است.
کد خبر: ۶۶۰۸۴۸

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شیراز درباره برنامه‌های نوروزی صدا و سیما گفت: عملکرد صدا و سیما در این روز‌ها ستودنی بود.

وی افزود: بخش عمده‌ای از رشد و بالندگی جامعه اسلامی مرهون تلاش و فعالیت رسانه ملی است که بحمدالله در قسمت‌های مختلف شاهد موفقیت‌هایی در امور جامعه هستیم.

آیت‌الله ایمانی افزود: آنچه از شبکه‌های گوناگون در روزهای آغازین سال جدید استحصال می‌شود نشان از توجه صدا وسیما به مفاهیم دینی و ارزش‌های اسلامی و در عین حال به‌فکر فراهم کردن نشاط عمومی جامعه است که بحمدالله در این برنامه‌ها هم حرمت ایام شهادت حضرت زهرا (س) رعایت شد و هم برنامه‌های متنوع شبکه‌ها شرایط مفرحی را در ایام نوروز برای مردم فراهم کرد و این مرهون مدیریت عالی مهندس ضرغامی و همکاری صادقانه و مخلصانه همکاران، معاونان و مدیران این مجموعه است.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی هم درباره برنامه‌های نوروزی صدا و سیما گفت: امسال یکی از بهترین نوروزهای صدا و سیما بود. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، یوناتان بت کُلیا گفت: رسانه ملی در ایام نوروز با پخش برنامه‌های متنوع و شاد و نیز اطلاع‌رسانی دقیق و گسترده از وضع آب و هوا و جاده‌های کشور، توانست اوقات خوبی را برای مردم فراهم کند.

وی از برنامه‌های رسانه ملی درباره مراکز گردشی و تفریحی کشور در نوروز امسال ابراز رضایت کرد و گفت که این برنامه‌ها اطلاعات لازم را به مخاطبان ارائه کرد.

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان از ارائه فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی نوروزی بویژه پایتخت 3 از تلویزیون قدردانی کرد و گفت: به دلیل تنوع و کیفیت برنامه‌های نوروزی باید از آقای ضرغامی و همکارانش تشکر ویژه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها