لیدر تیم ربات انسان نمای سایز کوچک آلمان عنوان کرد

مقبولیت مسابقات روبوکاپ ایران در جهان

لیدر تیم ربات انسان نمای سایز کوچک آلمان، حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران را شانس بزرگی برای این تیم دانست.
کد خبر: ۶۶۰۶۵۴
مقبولیت مسابقات روبوکاپ ایران در جهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد اطلاع رسانی نهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران – 2014، تیمون گیزه با بیان این که از حضور در ایران بسیار هیجان زده است، گفت: تاکنون در مسابقات داخلی آلمان و مسابقات جهانی هلند حضور داشته‌ام، اما سفر به ایران و حضور در این مسابقات تجربه جالبی است، چرا که کیلومترها از کشورم دور شده‌‌ام.

وی افزود: خیلی کنجکاو هستم و امیدوارم مسابقات روبوکاپ آزاد ایران 2014، رقابت های خوبی باشد و تیم ما نیز نتایج قابل قبولی بگیرد.

«گیزه» در خصوص شرایط میزبانی این مسابقات گفت: از لحظه ورود به ایران تیم استقبال کننده میزبانی خوبی از ما داشته و تاکنون مشکل خاصی نداشته ایم، آن چه مشخص است این که همه در این جا تلاش می کنند تا مسابقات خوب و باکیفیتی برگزار شود.

لیدر تیم ربات انسان نمای سایز کوچک آلمان در خصوص وضعیت علم رباتیک در کشورش، اظهار کرد: آلمان یک کشور کاملاً صنعتی است و دامنه رباتیک در صنعت ما بسیار گسترده است و تیم‌های زیادی هم در این زمینه فعالیت می کنند، اما با این حال هنوز ربات ها نتوانسته اند به طور جدی وارد زندگی شخصی افراد شوند؛ در واقع ما رباتی نداریم که در خانه راه برود و کارها را انجام دهد.

وی افزود: ایران تلاش زیادی برای برگزاری مسابقات بین المللی روبوکاپ انجام داده و تیم های زیادی را به کشورش آورده است، از نظر وسعت و فضای برگزاری هیچ تفاوتی بین مسابقات جهانی و ایران اوپن وجود ندارد که این اتفاق خوب و مثبتی است.

تیمون گیزه، مسابقات آزاد ایران را بسیار مهم دانست و افزود: هر ساله به تعداد تیم ها و کشورهای شرکت کننده افزوده می‌شود که به نظرم نشان دهنده مقبولیت این مسابقات در سطح جهانی است.

لیدر تیم ربات‌های انسان نمای سایز کوچک آلمان در پایان در خصوص کشور ایران گفت:هنوز ایران را خوب ندیده‌ام، اما علاقه دارم پس از پایان مسابقات از این کشور دیدن کنم، ایران کشور زیبایی به نظر می‌رسد و تصور می کنم منظره‌های جالبی برای ما وجود داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها